Joachim_F Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Lyst på litt strategi? Endless Space har blitt større, og StarDrive har fått beta. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Endless Space er -50% på Steam denne uka også, ser jeg. Frister litt nå. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Endless space er et veldig, veldig solid 4X spill. Faktisk det beste jeg har spilt de senere årene. Er du fan av 4X så har du helt sikker allerede kjøpt spillet, og har du en interesse for slike spill, eller liker scifi og strategi, så er endless space et bra spill å begynne med. Det har en såpass god og oversiktelig ui at det jeg tror folk relativt lett kommer inn i spillet og forstår. Spillet er rett og slett vanvittig billig, men tanke på hvor mye innhold du får, og at utviklerne stadig jobber med nytt innhold. Endret 12. mars 2013 av Everket Lenke til kommentar
Meatwrench Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Enda en gratis utvidelse? Jeg er forelsket! Ikke gå glipp av dette spillet hvis du elsker å være en erobrer i cyberspace! :] Lenke til kommentar
Yerug Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Nice! Jeg kjøper det nå etter å ha lest denne artikkelen Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Et spill jeg gjerne skulle hatt om det ikke var tur-basert. Med veldig få unntak unngår jeg spill med tb. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Interesant, synd de ikke har en demo eller trial. Kanskje de skal betalt for utvidelser? http://www.stardrivegame.com/ Endret 12. mars 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Et spill jeg gjerne skulle hatt om det ikke var tur-basert. Med veldig få unntak unngår jeg spill med tb. Synd for deg da! Jeg syns tur-baserte strategi spill som regel gir mye bedre innlevelse en real-time strategi spill. Ihvertfall når det gjelder de med mye krigføring. Men det er veldig mange gode real time strategi spill også. 1 Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Beklageligvis er det turbasert, noe som ikke passer meg. Det er mulig jeg tar feil, og at det blir litt for subjektivt, men er flesteparten av strategispill de senere årene "tb"? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg synes nå det har vært veldig høyt fokus på RTS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå