steels Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hei, kanskje et dum spørsmål, men hvordan virker AutoPASS–brikken egentlig? er det slik at jeg kjøper den en gang og kan kjøre forbi bommen gratis så mye jeg vil? eller får jeg rabbat med brikken? takk for svar Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 En oversikt over bruk og avtaler finner du her: http://www.autopass.no/Bruk+av+autopass Hvor mye rabatt du får per passeringen avhenger av avtalen du tegner, og hvilken avtaler din lokale bomstasjon har med AutoPASS. Gratis blir det derimot ikke, du betaler fortsatt per passering. /Espen 2 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det virker slik at bilen din blir automatisk gjenkjent slik at du kan kjøre rett igjennom alle steder som har autopass og får regningen i posten, og i tillegg får du en viss rabatt i det anlegget du har tegnet avtale. (p.t. 10% i Oslo/Fjellinjen) 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 1. Du drar ned på en Esso stasjon og "kjøper" en brikke med holder. (Du kjøper den egentlgi ikke, men betaler et depositum på rundt 200,-) 2. Du må fylle ut ett skjema du får på stasjonen med skiltnummer på bilen etc. Du bestemmer da hvor mye du vil betale inn på forskudd. Jeg mener at jo mer du betaler jo mer rabatt får du i den bommen du tegner avtale på. (Bombrikken gjelder uansett i alle autopass annlegg) 3. Fest brikken i frontruten. 4. Tut og kjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå