Gåvekk123 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hei. har en gammel Dell Dimension 5000 med følgende komponenter: Intel Pentium 4 620 2.8ghz. HT er på. 2gb ddr2 minne Gigabyte gforce gt440 2gb ( kjøpt på clas ohlson ) Windows xp 32bit Når jeg prøver å spiller World of Warcraft på Fair innstillingene ligger jeg på 40-50 fps. cpu og gpu ligger da på 50% øker jeg til Good innstillingene som er hakket over Fair detter fps til 20-40. cpu ligger da på 100% og det samme gjør gpu. hvorfor får jeg ikke mer enn 40-50 fps når cpu og gpu ikke jobber på mer en 50% ? + kjører Amnesia The Dark Descent på max med 60 fps.... Lenke til kommentar
GiantRat Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Prøv å sett Vsync av. Prøv å endre oppløsningen på spillet til 1280x720. Hvis det funker (spiller ikke WoW så kan ikke noe med instillingene. Har prøvd dette på FarCry3 og det funket bedre. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Du kan prøve å endre skjermmodus inne på videoinnstillinger på WoW. Da snakker jeg om Windowed mode, Fullscreen (Windowed Mode) eller Fullscreen. Mener at før i tida (I Vanilla tidene) så fikk du merkbart lavere FPS av å bruke windowed mode, men tror de har gjort det om slik at det er omvendt... Ingen sikkerthet - bare en teori! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå