powersound Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Ser dem har hvit radiator å litt annet jeg ønsker til nye maskinen. Noen som har bestillt varer her? Er så leit å bli scama for noen tusenlapper Lenke til kommentar
ProZac Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Lurer på det samme selv. Selskapet i seg selv er det tyske, men om denne siden faktisk er linket opp og du får varene som blir bestilt? Noen som har bestilt herifra tidligere? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg har ikke handlet derfra selv, men har sett mange poster på diskusjon hvor folk sier de har handlet fra Aquatuning, så en skulle tro det var trygt. Dere kan jo alltids ta et søk på Aquatuning og se hva som blir skrevet om de på forumet her Mvh faller Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Aquatuning.no er bare norsk side for Aquatuning.de. Der kan du legge på moms og slippe tollgebyr. Det er dog forskjell i vareutvalg. Har handlet for 10-15 lapper der og aldri hatt problemer. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Jeg vil også vannkjøle Endret 12. mars 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Handlet der for noen år siden, alt gikk knirkefritt. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Det er nok ikke noe problem å kjøpe derifra så lenge man ikke trenger å benytte seg av reklamasjonsrett el. Siden de bruker et no-domene og er registrert med norsk foretaksnummer er de også pålagt å følge norsk kjøpslov, men den gang ei. Har aldri kjøpt noe derifra selv så jeg har ingen førstehånds erfaring med dem. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Aquatuning.no er bare norsk side for Aquatuning.de. Der kan du legge på moms og slippe tollgebyr. Det er dog forskjell i vareutvalg. Har handlet for 10-15 lapper der og aldri hatt problemer. Skjønte ikke dette, trenger man ikke å tolle disse varene slik man må fra UK osv.? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Niks. Tollen blir lagt på under selve kjøpet. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Niks. Tollen blir lagt på under selve kjøpet. Genialt... Blir det jo relativt rimelig... Må bare se om dem har det jeg skal ha;) Endret 13. mars 2013 av powersound Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå