Gå til innhold

[Løst] Deathadder Respawn vs G500, trenger svar FORT!

Anbefalte innlegg

Hei! Har allerede bestilt en logitech g500 fra netonnet, og må bestemme meg innen i morgen tidlig hvis jeg skal få endret orderen så pakken kanskje blir sendt i morgen. G500 koster 329 og deathadder koster 379. Har noen erfaringer med noen av de? Komfortmessig? Kvalitetsmessig? Har på en måte blanding av claw og palm grip, litt vanskelig å forklare.

Har en ace edge 3200 nå som begynner å fuske litt, og hånda mi er litt i det største laget for den.

Takker for svar på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hatt Deathadder Respawn i 5mnd nå. Dårligste gamingmusa jeg noen gang har hatt.

Softwaren til Razer var dårlig fra før, nå er den cloud-basert så den er treg, krever nett, brukerkonto og tålmodighet. Tar ofte 5-10min før settings har syncet og musen oppfører seg ved boot.

Byggkvalitet er også laber. Scrollhjulet er slarkete og glidepads er allerede mer slitte en på den forrige musa jeg hadde som var brukt i 2 år! (Microsoft Habu) Begge er brukt på samme matte.

Eneste jeg er fornøyd med på Deathadderen er formen og komforten. Jeg er en typisk palmgripper med små/medium hender. (17cm fra der leddet beveger seg til tuppen av langfingeren)

Kommer til å bytte ut min ASAP med Corsair M65

Endret av vesleengen
Lenke til kommentar

Hatt Deathadder Respawn i 5mnd nå. Dårligste gamingmusa jeg noen gang har hatt.

Softwaren til Razer var dårlig fra før, nå er den cloud-basert så den er treg, krever nett, brukerkonto og tålmodighet. Tar ofte 5-10min før settings har syncet og musen oppfører seg ved boot.

Byggkvalitet er også laber. Scrollhjulet er slarkete og glidepads er allerede mer slitte en på den forrige musa jeg hadde som var brukt i 2 år! (Microsoft Habu) Begge er brukt på samme matte.

Eneste jeg er fornøyd med på Deathadderen er formen og komforten. Jeg er en typisk palmgripper med små/medium hender. (17cm fra der leddet beveger seg til tuppen av langfingeren)

Kommer til å bytte ut min ASAP med Corsair M65

Det at den lagrer innstillinger på cloud er kun positivt. Visst det tar deg 5-10min før sync så er det noe feil hos deg.

Her tar det maks 10 sek etter oppstart før alt er syncronisert.

Lenke til kommentar

Har prøvd å fikse problemet med lang tid før cloud er fikset, men ingenting fungerer. Flere brukere melder det samme på Razer sitt forum og andre steder.

Har du opplevd problemet med at Deathadder lagger når du drar musepekeren over større teksbulker? Merker det spesielt feks inne på artikkler på VG feks og lager sirkelbevegelse med pekeren..

Lenke til kommentar

Må nok beholde g500'en. Får ikke kansellert bestillingen, siden netonnet ikke har noen epostadresse. Man må ringe til support, som er åpen fra halv ni til fire. I det tidsrommet er jeg på skolen, og jeg gidder ikke å betale frakt for å sende produktet tilbake igjen. Ja ja, logitech er vel ikke dårlig? :)

Lenke til kommentar

Må nok beholde g500'en. Får ikke kansellert bestillingen, siden netonnet ikke har noen epostadresse. Man må ringe til support, som er åpen fra halv ni til fire. I det tidsrommet er jeg på skolen, og jeg gidder ikke å betale frakt for å sende produktet tilbake igjen. Ja ja, logitech er vel ikke dårlig? :)

Går da ann å ringe når du har pause :p Logitech er nok like bra. Kommer mest ann på hva man finner mest komfortabelt.
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nettopp en Corsair M65, etter jeg har hatt Razer Deathadder i noen år.

Etter ha prøvd M65 ut noen dager, må jeg si jeg fremdeles foretrekker Deathadder.

Aldri hatt problemer med den, veldig behagelig støtte bak på hånden, vs M65 som etter min mening var for liten og er for smal bak.

Ergerlig at Corsair logoen ikke lyste opp, slik Deathadder gjør, har sansen for slikt.

Faktisk har jeg mer kontroll med Deathadder, som bare er 1800 dpi, foran en M65 med verdens beste sensor..Men M65 er mer kvalitet i bygginga, også scrollehjulet som er mye mer solid, selv om Deathadder ikke er dårlig av den grunn.

Razer lager utrolige spillemuser, enda ikke hatt til gode å få samme følelsen på andre toppsjikte mus som den

Endret av Crusis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...