Coffie Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hei, Jeg bygget meg en ny stasjonær pc i januar i år. Alt har fungert greit, bortsett fra ved spilling. I begynnelsen trodde jeg det var pga. problemer med Far Cry 3 da jeg leste mange hadde problemer med dette i starten, men det viser seg at jeg får problemer med flere andre spill også. Først og fremst her er maskinen min: Hovedkort: Asus P8Z77-V Deluxe CPU: Intel Core i5 3570K PSU: Corsair AX 850W Minne: Patriot Viper 3 4x4GB 2133MHz GPU: Asus Radeon HD7970 3GB Matrix Platinum Primær HDD: Samsung SSD 840 Pro Series 256GB Sekundær: Seagate Barracuda 3TB 6Gb/s CPU-Kjøler: Corsair H80i Hydro m/ 2xNoctua NF-P12-1300 120mm vifter Problemet mitt er at når skjermkortet blir belastet (spilling) så kræsjer enten maskinen, spillet eller skjemkortdriveren. For eksempel i Far Cry 3 kræsjer skjermkortdriveren hver gang jeg begynner på et oppdrag, etter introvideoen til oppdraget. Jeg har også nylig spilt gjennom Half-Life 2, og til tider kræsjet hele maskinen eller spillet. Jeg har forsøkt å reinstallere windows, og selvfølgelig oppdatert alle drivere på maskinen. Vet ikke om noen har noen annen ide om hva det kan være enn en feil på skjermkortet, men tenkte jeg skulle høre om noen hadde noen tips. Coffie Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Eh, har du prøvd å oppdatere BIOS f. eks? Siste versjon er 1805 som har alle tidligere oppdateringer inkludert og fikser problemer med system stabilitet, minne, etc. Lenke til kommentar
Coffie Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Nei jeg har ikke overklokket CPU eller GPU. Har også oppdatert BIOS, men skal dobbeltsjekke at det er versjon 1805. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå