ysoligard Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Hei! Håper noen kan komme med innspill basert på egne erfaringer og kunnskap! Den skal brukes sammen med XBMC og Windows 7/8. Planen er at CPU skal være såpass kraftig at den kan software dekode det meste av video formater hvis iGPU(Intel HD4000) hardware dekoding ikke støttes. HTPC bli tilkoblet en Synology DS411 NAS hvor bilder og video er lagret Her er oppsettet jeg har pr. nå: http://prisguide.har...no/liste/139169 60GB SSD har jeg liggende til OS Har sett litt på Intel NUC, men prisen på selvbygd blir ganske lik... Endret 13. mars 2013 av ysoligard Lenke til kommentar
ysoligard Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Endte opp med å kjøpe dette: Antec ISK 110 VESA Intel Core i3-3225 Ivy Bridge - Box ASRock H77M-ITX Kingston 8GB DDR3 1600MHz (2x4) HyperX Ble ca. 2700 inkl. Frakt. Så det ble en kraftig, men billig mini htpc! Win 7 og SSD har jeg fra før... Mulig jeg bytter ut DC converteren i kabinettet med en pico psu for få bort litt kabler, men får se hvordan det blir først.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå