Gå til innhold

Lett og rask PC til studier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle pc'er nåtildags fungerer greit til skolearbeid :)

 

13" er en ganske grei størrelse, den er ikke for stor eller for liten ^^ Selv har jeg en asus transformer pad infinity (nettbrett m/docking) som jeg av og til bruker til skolen- fungerer helt fint, eneste ulempe er at det ikke er windows, men ellers skal jeg nå snart installere ubunto på den :devil:

 

Skole pc

Jeg har en dell vostro 3350 (standard skolepc i Vest-Agder .11). Denne pc'n er helt grei men den greier ikke å håndtere de tunge programmene like godt som en mk modellen; dell latitude E5420 ville ha klart. :)

 

Macbook pro brukes ofte på mk privat skoler ;)

 

 

Sjekk ut disse linkene:

 

Hardware.no

Dagensit.no

 

 

Lykke til med valget :grin:

- Kjetil

Endret av Magikarpxx1337
Lenke til kommentar

For noen år siden kjøpte jeg en Asus UL30A til samboeren. Hun skulle bruke den til studiene. Jeg har riktignok byttet ut HDD med en SSD, og oppgradert fra 4 GB til 8 GB RAM.

 

MEN den PC'en er helt syk. Den lager ikke en lyd, batteriet lever 10 - 14 timer og den feiler aldri. Den har vært fail-free i over 3 år nå.

 

Det må være det beste kjøpet jeg noensinne har gjort. Kan således varmt anbefale Asus. De har garantert noen tilsvarende modeller i dag. 13 tommere som er lette, elegante og rett og slett bare fungerer!

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

For noen år siden kjøpte jeg en Asus UL30A til samboeren. Hun skulle bruke den til studiene. Jeg har riktignok byttet ut HDD med en SSD, og oppgradert fra 4 GB til 8 GB RAM.

 

MEN den PC'en er helt syk. Den lager ikke en lyd, batteriet lever 10 - 14 timer og den feiler aldri. Den har vært fail-free i over 3 år nå.

 

Det må være det beste kjøpet jeg noensinne har gjort. Kan således varmt anbefale Asus. De har garantert noen tilsvarende modeller i dag. 13 tommere som er lette, elegante og rett og slett bare fungerer!

 

Asus pc'er deilige! <3 Design!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...