Gå til innhold

Around-ear + forsterker (DAC) til rundt 4000kr


Anbefalte innlegg

Hmm, MDR-1R har en mere smooth lyd signatur en Momentum og UE6000. Mye ligger i at den har ikke den typiske v formade grafen, sony er kjent for å ha en del "mids". men her er det ikke like fremhevende som en del av dems andre modeller.

 

finn.no funker ikke atm, de koster 2200kr nye og selger dem for 1600kr med frakt i hele norge eller for 1500kr ved henting. Bor ved tønsberg.

 

En veldig god artikkel som var på head-fi angående julegaver til jul som var står ganske mye om dem og at Jude mener de er det beste under 500$ på markedet. Er jo ikke helt enig på det pga Mad Dog men tror ikke han har heller prøvd dem ennå.

 

http://www.head-fi.o...-guide-over-ear

Deal.no har de for 1849 :phttp://www.prisjakt.no/product.php?p=1421630

 

1200kr da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sa nei til bruttern på 1400kr så holder meg der, følte meg litt kjip men.

Okei, det blir vel ikke et kjøp fra meg :p Noen andre forslag til hodetelefoner? Jeg er faktisk fornøyd med Skullcandy Uprock, men jeg savner:

 

Gjennomsiktighet

Lydscene

Skillelse av lyd (At ikke alt blir et møl)

Sub-bass

Litt komfort/at ikke all lyd treffer øret, noe lekker ut så jeg ikke hører det :)

Lenke til kommentar

Okei, det blir vel ikke et kjøp fra meg :p Noen andre forslag til hodetelefoner? Jeg er faktisk fornøyd med Skullcandy Uprock, men jeg savner:

 

Gjennomsiktighet

Lydscene

Skillelse av lyd (At ikke alt blir et møl)

Sub-bass

Litt komfort/at ikke all lyd treffer øret, noe lekker ut så jeg ikke hører det :)

Umm hei, det er jo ganske mye av det jeg ser etter også :) Vet ikke om jeg skal orke å importere enten Mad Dog eller V-Moda M-100, men jeg kan jo like godt kjøpe noe som koster 3000 i Norge i steden :p

 

Er T70 eller T90 best, hva er forskjellen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...