Turøy Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 har akkurat fått meg nye twintip ski og lurer på om noen kan fortelle meg hvordan man kan utføre noen enkle triks.har hatt twintip før men då fokuserte eg mest på basiskunskapane og å kjøre skikelig slalom. setter pris på all hjelp Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) har akkurat fått meg nye twintip ski og lurer på om noen kan fortelle meg hvordan man kan utføre noen enkle triks.har hatt twintip før men då fokuserte eg mest på basiskunskapane og å kjøre skikelig slalom. setter pris på all hjelp tenker på triks i park? Rails er mye øving, men enkelt når man kan det. Egentlig så er alt enkelt når man kan det. Nå aner ikke jeg nivået ditt, men ville ført og fremst fokusert på det å kunne kjøre baklengs. Hoppe forlengs. Få god kontroll på hopp. Da kan du avansere, å hoppe baklengs - 180 og lande forlengs. Er bare fantastien og øvingen som setter grenser. man må øve mye, og stå mye på ski for å få kontroll! Det som oftest stopper deg er hodet. Har du ikke hodet eller feelingen med deg, så gjør du ALDRI noe du ikke har kontroll på, det er tommelfinger-regelen Endret 11. mars 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Silje98 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg tror at grab er det enkleste å lære seg, for det er jo bare å bøye seg ned, mens man tar ene fote opp å tar på skia. Ellers så er jo 180 og 360 ganske lett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå