echo_ Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg kjøper meg i kveld en intel pentium 4 2,6 ghz. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...4&GrpID=10&s=pl jeg lurer på, hvilken kjøler skal jeg kjøpe til denne? vet det følger med en, men skal jeg kjøpe meg en annen kjøler, f.eks denne? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...000ACU&toc=3820 For, jeg har lyst til å overklokke litt, og vil da den zalman kjøleren være bedre en den som følger med prosessoren? Og hvor mye er det mulig å overklokke med en slik kjøler på den prossessoren? 200 mhz? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 BRA bruk av emnefelt! En P4c 2,6 kan du, avhengig av kjøler, RAM og HK, overklokke til alt fra 3 til 3,5 GHz. Lenke til kommentar
echo_ Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 sorry, blingset litt der. så altså, den kjøleren (zahlman) er bra nok til å kjøle prosessoren om jeg overklokker den til f.eks 3 ghz? (om karbinettet er av, slik at man ikke har 40 grader inni boksen) Lenke til kommentar
EC Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Fikset på emnefeltet. Var ikke så mye som skulle til... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Kan anbefale Aero cool Extreme, selges under navnet Tsunami hos 3dfxcool, kjører min cpu på max 55c med helt fersk shinetsu X-23(sikkert skrivefeil!) er veldig god til prisen! Lenke til kommentar
Doc Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Kan anbefale Swiftec MCX4000B med Papst wifte. Ganske stille og meget bra kjøling. God festeanordning! Invester i eksternt termometer slik at du får riktig temperatur måling hvis du skal overklokke. Samtidig bør du bruke noen kroner på goop av høy kvalitet feks AC3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå