turbo911 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hei Igår prøvde jeg å åpne to "lokk " bak på pcen min. Det ene lokket var til ram og det andre var til hardisk. Før jeg skrudde opp de tok jeg ut batteriet. Jeg tok ikke ut verken ram eller hardisk, jeg bare så på det. Pcen er gammel men knapt nok brukt. Fra 2006/7 Når jeg skrur på pcen så hører jeg at den skrur seg på men det skjer ingenting med skjermen. Håper noen kan hjelpe meg med hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
GiantRat Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Hmm. Prøv og hold inne Fn og trykk F4. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Kan prøve etterpå! Lenke til kommentar
Annemlar Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Dell inspiron 14z : Svart skjerm etter å kjørt tilbakestilling av systeminnstillinger ... Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Dell inspiron 14z : Svart skjerm etter å kjørt tilbakestilling av systeminnstillinger ... Hva gjør jeg? Hej Er det muligt at starte maskinen i "Safe mode"? Hvis det er, kan du prøve at annullere den system restore du lige har lavet, eller lave en ny restore til en anden dato. Hvis dette ikke virker, kan du prøve at køre "repair" fra din Windows disc - alternativt lave en re-installation: http://www.dell.com/support/troubleshooting/no/no/nodhs1/KCS/KcsArticles/ArticleView?docid=52182_SV Hvis intet af ovenstående virker, kan du køre en PSA, for at teste for eventuelle hardwarefejl. Dette gøres ved at trykke F12 ved opstart (Dell Logo), og vælge "Diagnostics". Får du en fejlkode når du kører PSA, så send den gerne til mig i en privat besked, sammen med dit servicetag, så ser jeg nærmere på det. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter 1 Lenke til kommentar
lombax Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hei Igår prøvde jeg å åpne to "lokk " bak på pcen min. Det ene lokket var til ram og det andre var til hardisk. Før jeg skrudde opp de tok jeg ut batteriet. Jeg tok ikke ut verken ram eller hardisk, jeg bare så på det. Pcen er gammel men knapt nok brukt. Fra 2006/7 Når jeg skrur på pcen så hører jeg at den skrur seg på men det skjer ingenting med skjermen. Håper noen kan hjelpe meg med hva jeg skal gjøre. av og på knappensitter på ett lokk ta av lokkett der er det to kabel fra skjermen til pcenden med en kontakt den burde du prøve og dytte inn mens du holder den slå den på Lenke til kommentar
Annemlar Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hej Er det muligt at starte maskinen i "Safe mode"? Hvis det er, kan du prøve at annullere den system restore du lige har lavet, eller lave en ny restore til en anden dato. Hvis dette ikke virker, kan du prøve at køre "repair" fra din Windows disc - alternativt lave en re-installation: http://www.dell.com/support/troubleshooting/no/no/nodhs1/KCS/KcsArticles/ArticleView?docid=52182_SV Hvis intet af ovenstående virker, kan du køre en PSA, for at teste for eventuelle hardwarefejl. Dette gøres ved at trykke F12 ved opstart (Dell Logo), og vælge "Diagnostics". Får du en fejlkode når du kører PSA, så send den gerne til mig i en privat besked, sammen med dit servicetag, så ser jeg nærmere på det. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
Annemlar Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hei, har kjørt F12 og diagnostic ... Men får beskjed at alt er ok! Ved start via safe mode, starter Windows men før den er klar blir skjermen grå/svart og ingenting er mulig å gjøre! Det er kun en pil på skjermen som kan flyttes på... Har du andre forslag til hva vi kan gjøre ? På forhånd takk. Mvh Anne Merete Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Hei, har kjørt F12 og diagnostic ... Men får beskjed at alt er ok! Ved start via safe mode, starter Windows men før den er klar blir skjermen grå/svart og ingenting er mulig å gjøre! Det er kun en pil på skjermen som kan flyttes på... Har du andre forslag til hva vi kan gjøre ? På forhånd takk. Mvh Anne Merete Hej Anne Merete Har du prøvet at køre repair, fra din recovery disc, eller evt. en re-installation direkte fra disken? Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå