Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Finne råkjører - får opp BMW Financial Services(?)


B25S

Anbefalte innlegg

På vei til jobb i dag så var det en kar som råkjørte noe vanvittig med sin lille BMW 3-serie. Tok forbi meg i en sving, kom i full fart. Det var bil foran meg igjen så han måtte bremse kraftig opp. Så tar han forbi neste bil og møtende bil må legge seg alt for langt ut på kanten så røykskyen står og det er 3 biler i bredden på en 2 felts vei...

 

Søkte opp skiltnummer ved å sende SMS til 2282, men får bare opp "BMW Financial Services Bærum".

 

Hvordan kan jeg finne ut hva eieren av bilen heter? Er ikke noe interessert i å bruke tid på å anmelde det. Det bør holde med en skjennepreken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om noen hadde ringt meg for å konfrontere meg med en feil jeg hadde gjort i trafikken hadde jeg enten ledd og lagt på eller bedt fyren sykle vannrett inn i helvete. Det hadde vært kjiipt nok å gjort en brøler om ikke en eller annen hverdagshelt skulle leke "politi" ovenfor meg. Dårlig idé, jeg anbefaler deg å glemme saken. I verste fall får du en sinna psykotisk boler med balltre på døra.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Om noen hadde ringt meg for å konfrontere meg med en feil jeg hadde gjort i trafikken hadde jeg enten ledd og lagt på eller bedt fyren sykle vannrett inn i helvete. Det hadde vært kjiipt nok å gjort en brøler om ikke en eller annen hverdagshelt skulle leke "politi" ovenfor meg. Dårlig idé, jeg anbefaler deg å glemme saken. I verste fall får du en sinna psykotisk boler med balltre på døra.

Godt sagt :)

 

En fyr som kjører slik idiot som dette er gjerne ruset eller er på andre måter hjemme alene oppe i hodet sitt og da kan du stå igjen med svarteper hvis du dukker opp på døren til fyren og leker politi.

 

Ring politiet og anmeld fyren eller vertfall gjør dem oppmerksomme på det. Det er vel det mest fornuftige du kan gjøre.

Endret av BjerkneZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det er irriterende med idioter som ikke har noe som helst respekt for trafikkregler og/eller medtraffikanter, men det er desverre pent lite man kan gjøre med dem, bortsett fra å ringe politiet (som mest sannsynlig ikke har tid til å gjøre noe)

 

Du får trøste deg med at de før eller siden kjører av veien eller får seg en fet bot :)

Lenke til kommentar

Du får trøste deg med at de før eller siden kjører av veien eller får seg en fet bot :)

 

Eller at de en dag treffer bilen med kona og ungene dine i fronten. Selv om politiet normalt ikke får gjort særlig mye med anmeldelser av villmannskjøring, vil det likevel logges og de får mer på denne personen skulle det gjenta seg.

Lenke til kommentar

På vei til jobb i dag så var det en kar som råkjørte noe vanvittig med sin lille BMW 3-serie. Tok forbi meg i en sving, kom i full fart. Det var bil foran meg igjen så han måtte bremse kraftig opp. Så tar han forbi neste bil og møtende bil må legge seg alt for langt ut på kanten så røykskyen står og det er 3 biler i bredden på en 2 felts vei...

 

Søkte opp skiltnummer ved å sende SMS til 2282, men får bare opp "BMW Financial Services Bærum".

 

Hvordan kan jeg finne ut hva eieren av bilen heter? Er ikke noe interessert i å bruke tid på å anmelde det. Det bør holde med en skjennepreken.

 

Hva er det du vil fram til her egentlig ? De tøffeste gutta kjører Bmw, sånn er det bare. Kvalitet og kjøreglede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...