Gå til innhold

Black Ops 2 Season Pass PS3


omarsbok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vil fraråde folk på det sterkeste til å gi fra seg psn kontoen. det er jo det samme som å gi vekk visa bank kortet med passord til vilt fremende på gata. det er mange som har mistet og fått psn kontoen banned, med allt som var kjøpt på psn kontoen sin pga dette. psn kontoen du har er like viktig som ditt visa bank kort. og kommer mest sannsynelig til å følge med deg til ps4 og 10 år fremmover i tid minst.

 

til omarsbok her vil jeg si, hvis du ikke kan bruke visa kortet på psn store. så kan du spare opp til beløpet du må ha og kjøpe et psn-kort på gamestop. det kommer med kode som du skriver inn på psn store, sånn at du får overført beløpet og kjøpt season passet. hvis du ikke greier dette her så elsker du faen meg ikke mye blackops2...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud. Hvis ikke dere kan gi meg packen, ikke svar!

GAWWD.

 

Forventer du virkelig at noen gidder å låne bort BO2 SP til deg når du oppfører deg som gretten unge? Hvis noen i det hele tatt vurderer å bytte den bort vil det være til en ansvarlig og voksen person som man gjerne kjenner.

Hvis noen virkelig føler trangen til å låne noe bort til han karen her så lykke til med dømmekraften din videre i livet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...