omarsbok Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hei! Er det noen som har lyst til å gameshare black ops 2 season pass? Jeg trenger virkelig dette season passet. Jeg elsker black ops 2, og er villig til å bytte/evt, betale litt Gamesharing på PS3 er gratis! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Knappe 300,- er vel ingenting om du VIRKELIG trenger dette ? Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Jo, det er det! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Er vel ingen som VIRKELIG trenger et season pass for å spare noen få kroner? Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Ok, er det noen som er villig til å gi bare revolution packen da? Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 jeg vil fraråde folk på det sterkeste til å gi fra seg psn kontoen. det er jo det samme som å gi vekk visa bank kortet med passord til vilt fremende på gata. det er mange som har mistet og fått psn kontoen banned, med allt som var kjøpt på psn kontoen sin pga dette. psn kontoen du har er like viktig som ditt visa bank kort. og kommer mest sannsynelig til å følge med deg til ps4 og 10 år fremmover i tid minst. til omarsbok her vil jeg si, hvis du ikke kan bruke visa kortet på psn store. så kan du spare opp til beløpet du må ha og kjøpe et psn-kort på gamestop. det kommer med kode som du skriver inn på psn store, sånn at du får overført beløpet og kjøpt season passet. hvis du ikke greier dette her så elsker du faen meg ikke mye blackops2... 1 Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Herregud. Hvis ikke dere kan gi meg packen, ikke svar! GAWWD. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Herregud. Hvis ikke dere kan gi meg packen, ikke svar! GAWWD. Forventer du virkelig at noen gidder å låne bort BO2 SP til deg når du oppfører deg som gretten unge? Hvis noen i det hele tatt vurderer å bytte den bort vil det være til en ansvarlig og voksen person som man gjerne kjenner. Hvis noen virkelig føler trangen til å låne noe bort til han karen her så lykke til med dømmekraften din videre i livet. 3 Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg er ikke sint, det er bare at jeg aldri får ja eller nei. Blir det ja, så kanskje jeg kan adde han/hun på skype, bli litt bedre kjent med personen kanskje Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) er det virkelig så vanskelig å forstå et, NEI... du får bare leve uten season passet hvis du ikke gidder å skaffe penger til å kjøpe det selv. Endret 14. mars 2013 av 64Zombie Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Kanskje du heller kan mase på mamma eller pappa så får du sikkert låne Visa-kortet deres. Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 De tør ikke bruke ting på nettet osv Vil heller ikke investere i et spendon-kort. Eller for denslags skyld, PSN-kort. Sparer til gaming pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå