Baysto Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hei! Jeg har nylig kjøpt meg en Android Mini PC - MK809 og har hatt litt problemer med oppkobling. Det funket ikke med å koble kun til PC eller kun til TVen. Etter å ha lett en stund på nettet så fant jeg ut at mange har hatt dette problemet. Løsningen var å koble til TV og PC samtidig, for å få nok strøm for å boote opp. Dette hadde vært greit nok hvis det hadde vært for første gangen. Men fant ingen steder for å endre på dette i menyen. Kjøpte denne dingsen for å ha den tilkoblet TVen for å surfe og streame filmer som folk flest, men det er jo utrolig tungvint å koble til TV og PC. Lurte da på om noen har noen erfaring med dette, noen som har vært borti eller hørt om tilfellet. Fant ikke noen løsning på nettet selv. Setter pris på all slags svar, på forhånd takk Lenke til kommentar
datafeilen Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Det fulgte med en egen strømforsyning med min, gjorde det ikke det med din? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Den trenger en USB strømforsyning som kan levere mer enn mange TV'er kan. Bruk en "standard" USB mobil lader. http://dx.com/p/mk809-dual-core-android-4-1-1-google-tv-player-w-wi-fi-1gb-ram-4gb-rom-black-168040 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå