Johnsendata Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hei igjen. Jeg har nå satt opp en bakup løsning som ligger i windows. Har bedt den bruke den ene disken min til bakups, og å ta full bakup av hele systemet klokken 0300 hver natt. Kjørte en mauell bakup for morro skyld nå for å teste, og dette fungerte greit. Bakupen bled lagret og er på 23gb, noe som kan stemme med diskplassen som er brukt på min C disk. Så det jeg lurer på, er hvor god er denne løsningen ? La oss si at min C disk ryker og dør med alle nettsidene, databasene mine og lignende. Kan jeg da sette inn en ny disk, legge inn windows på nytt og be den hente bakupen fra bakup disken? Vil da alle databaser, innstillinger og lignende bli med? Lenke til kommentar
Web King Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 La meg stille deg det første spørsmålet. Hvilket backup program bruker du? Lenke til kommentar
Johnsendata Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 La meg stille deg det første spørsmålet. Hvilket backup program bruker du? Igjen, bakup løsningen som er i windows. "Windows server bakup" for å være helt nøyaktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå