vegham Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Har en gammal data som eg skal bruke som server. Tastatur funker men ingen muser virker. Eneste inngang der eg kan ha mus er COM porter :/ Har testa med 4 forjsellige muser ingen av dei virker på datan og dei virker heller ikkje på min data. (denna) Og en av musene eg testa med er den eg har nå (MX300) så noe anna må vell vere gale ?? kansje eg må stille noe i BIOS ?? fordi den har ingen BIOS batteri så den blir tilbake stilt kvær gang. Ka skal eg gjøre ?? evt. kjøpe meg et PCI kort med USB porter :-? men se ka eg klarer først. Lenke til kommentar
vegham Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 jaja får vente litt lengre da Lenke til kommentar
KvN Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hmmm, har du prøvd med en PS/2 mus da? Hvis det er et gammalt hovedkort er det ikke sikkert at alle støtter USB muser så godt! Lenke til kommentar
vegham Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Den har ikkje PS/2 bare COM porter. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Den har ikkje PS/2 bare COM porter. finnes covertere fra com til ps/2 Lenke til kommentar
vegham Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 eeeh...det vet eg og det har eg og den hjelper ikkje. Eg sier ingen mus virker den har ikkje COM portane på HK men på en måte mitt på HK eg må feste sånn kabler nesten som IDE kabel men mindre. Derfra og til musa er det problemet oppstår mener eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå