Nedward Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Har du noen benchmarks av denne siden du vet at den leverer så dårlig? Playstation 4 bruker forresten også AMD... Benchmarks finnes i fleng.Her er en: http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html At AMD benyttes i PS4 trenger ikke å være et kvalitetsstempel. Masseproduserte produkter inneholder som regel løsninger som er under topp ytelse fordi det er billigere. Skal jeg tippe så ble en dårligere AMD valgt nettopp fordi den er billigere og har akkurat god nok ytelse. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det jeg mente er at jeg tror mange tenker på Intel med en gang. Sa ikke at AMD var dårlig. Og det er et ganske godt valg, pga av ytelse/pris. Derfor de har AMD i Playstation, også denne for bærbare. Og jeg fant noen kjappe benchmarks her: http://www.anandtech.com/show/5831/amd-trinity-review-a10-4600m-a-new-hope/5 Grafikkkortet: http://www.anandtech.com/show/5831/amd-trinity-review-a10-4600m-a-new-hope/6 Det jeg mener er at det er viktig å si at dette er en AMD APU, ikke en Intel prossesor for stasjonære, som de aller fleste kjøper når de kjøper gaming PC. Denne steamboxen er i en helt annen ytelsesklasse. Samme med Playstation 4. Den er allerede svak nå, når den kommer ut vil den i tilegg være utdatert, ja utdater ved launch Det var det jeg ville frem til, det kommer dårlig til uttrykk i artikkelen at denne faktisk er ganske svak i forhold til andre gaming PCer. Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg mener det samme TotalBiscuit sa i dagens Content Patch: for 1000 dollar får du MYE mer maskin for pengene i en mITX maskin, selvbygd eller ikke. IMO trenger man ikke en maskin som er på størrelse med en brusboks når man er tilfreds med en xbox360 eller ps3 stående ved TVen. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Hva er vits med dette?... Er det så vanskelig å bygge seg en PC? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Det vi egentlig ser er da en overprisa designboks med en APU som er kapabel til cirka 30 fps i 1366x768, dette i spill som allerede er utgitt. At dette skal bli noen suksess har jeg vanskelig for å se, ytelsen tilsvarer en PC til 3 tusen. I noen spill ligger ytelsen lavere enn Intel HD4000. Ingen med noe som helst innhold i skallen vil kjøpe dette istedet for en fullverdig pc. Men det er åpenbart konsollmarkedet de vil tekkes. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Fy faen for en horribel pris da. Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Så den største konkurenten til denne maskinen er egentlig Mac Mini. Neste generasjon Mac mini med Haswell og Intel HD4500 GPU (eller noe i den duren) er kommet ut til jul og kommer nok til å yte langt bedre enn CPU+GPU kombinasjonen i denne boksen. Og prisen er samenlignbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå