Gå til innhold

Nytt speilrefleks - sony, nikon d5100 eller canon 60d?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vart anbefalt Sony hos lefdal og kjøpte Sony a37 i fjor sommer , men nå i Januar etter jeg kom hjem fra ferie i Filippinene dro jeg sporendreks til fotovideo og kjøpte Nikon D5100 , da jeg er svært misfornøyd med Sony . Etter nå å ha tatt ca. 500-600 bilder med Nikon kameraet er jeg fornøyd med byttet .

På Sony kameraet var jeg ikke fornøyd med autofokusen eller fokusen i det hele tatt og ingen av de over 1500 bildene jeg har tatt med Sony'en ble jeg fornøyd med klarheten, men på Nikon'en er jeg super fornøyd. En ting som jeg liker er at Nikon'en har ferdig innstilt makro,landskap og portrett på innstillingshjulet oppe ved utløserknappen , som jeg måtte inn i meny for å finne på Sony'en :(

Lenke til kommentar

Jeg vart anbefalt Sony hos lefdal og kjøpte Sony a37 i fjor sommer , men nå i Januar etter jeg kom hjem fra ferie i Filippinene dro jeg sporendreks til fotovideo og kjøpte Nikon D5100 , da jeg er svært misfornøyd med Sony .

At Lefdal og Elkjøp anbefaler Sony betyr ikke at det er dårlige kameraer. Tvert i mot lager Sony mange bra modeller og får du ikke klare bilder gjør du enten noe galt eller så er det noe galt med ditt kamera. Er det noe galt med kameraet (og det høres jo sannsynlig ut) bør du klage. Kjøper du bare nytt et annet sted lar du butikken slippe unna med å ha solgt deg et defekt produkt.

 

Edit: Dette var ikke ment som et argument for å kjøpe Sony, bare at Sony også lager kameraer som normalt fungerer fint.

Endret av se#
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...