TST Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Vi ser på originalspillet som ingen hadde tro på. Les hele saken Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Morsom episode! Husker jeg prøvde dette litt, men det gikk ikke så bra. Ble som regel til at jeg koste meg med å lage katastrofer i stedet. xD 2 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Morsom episode! Husker jeg prøvde dette litt, men det gikk ikke så bra. Ble som regel til at jeg koste meg med å lage katastrofer i stedet. xD Katastrofer er kjempegøy å leke med Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Katastrofer er kjempegøy å leke med Oyes, helt klart verdt bryet å bygge opp alt først. Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Jævli kjipt hvordan disse spillene blir dummet ned og får mindre skala. Samme innen rts, rts i dag er å kontrollere en unit og kalle det rts. Simcity har gått fra å kontrollere en relativ stor "town" til "city" til metrolopis og nå takket være EA "neighboruhood". Nice job shitface! Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 allt av simcity kan brenne i helvete etter simcity3000... Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 allt av simcity kan brenne i helvete etter simcity3000... Det høres ut som Lucasarts-spillet Afterlife er midt i blinken for deg da! Det handler jo om nettopp det Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 bare vente på hateren som er på hate-wagon kommer i kommentar feltet nå... første simcity var etter min mening litt simpelt og enkelt og likte bedre x000 serien etter min mening 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå