N* Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Vedkomne har brukt over 4000 av mine telleskritt på sextelefon. Hva kan jeg gjøre med det? Telenor sa at de kunne ikke hjelpe meg, for jeg hadde selv ansvar for min telefon. Dumt nok. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Du må finne ut hvem som har ringt og få betalt av ham. Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Har du forsikring på telefonen din, dekker de fleste forsikringsselskap Tap og tyveri av telefonen Skade på telefonen Misbruk på abonnement ved tap av SIM-kort Har du ikke forsikring sitter du i fella. Enkelt og greit, desverre! Lenke til kommentar
kattepiss Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Jeg ville gitt han som gjorde det solid juling. 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Uten forsikring har du som sagt ansvar å ta vare på telefonen din. Merker du at telefonen er på avveie, tar det deg noen sekunder å sperre telefonen for utrop. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Skriv litt mer klart og utfyllende. Du har mistet mobilen til en ukjent og vedkommende har misbrukt den. Stemmer dette? I så fall; sperret du telefonen umiddelbart? Og ble dette gjort gjennom operatøren din via "mine sider"/IVR/kunderservice eller egen programvare i så fall? I noen tilfeller dekkes også misbruk som dette av operatøren, men da du sier at Telenor avviste denne saken regner jeg med at du ikke oppfylte deres satte vilkår rundt dette. Jeg vil råde deg til å også kontakte leverandøren av sextelefonitjenestene for å høre om disse vil være greie og redusere beløpet ditt. Lenke til kommentar
N* Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Takk for svar. Nik0: Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå