asdfteam Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Jeg kjøpte BF3 (PC DVD) når det kom ut og fikk med Back to Karkand. Har ikke kjøpt noen andre av DLC'ene etterpå, før jeg for litt siden var litt lei av de originale mapsa og kjøpte Premium på Origin (299,-). Trodde det bare inneholdt DLC'ene, men den kom også med BF3 Limited Edition, så nå har jeg to forskjellige BF3 i Origin. Kan jeg slette den opprinnelige og gi bort lisensen til noen andre, eller må begge være installert? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hvis begge lisensene allerede er knyttet til samme Origin-konto så tviler jeg på at du kan gi den bort. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Ok, det var det jeg tenkte. Prøvde å søke på det på Origin-forumet men fant ikke noe spesifikt. Håpet at man kanskje kunne deaktivere og flytte den ene lisensen. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 https://help.ea.com Hør med de om det er mulig.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Er EA det er snakk om, selvsakt går ikkje dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå