Joachim_F Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Dansk TV2 forvekslet et spillbilde med et virkelig foto. Les hele saken Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Nei, altså. Jeg kan ikke skjønne åssen dette går an... morsomt ja, men klarer virkelig ikke folk å se forskjell på spillgrafikk og hva som er ekte? Greit at spillgrafikk ser bedre og bedre ut, men det blir litt for dumt Lenke til kommentar
Nass1 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Dette kan nok forklares med at de trengte et bilde veldig fort. Noen gjorde et google søk og brukte et av de første bildene de fant, uten å se nøye på bildet. Morsomt Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 er nå man skal ta inn vitsene at spillere klarer ikkje se forsjell på virklgihet og spill? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 nei,det er nå man skal ta inn vitsene om danskene,bare danskene er så dumme og trur at spill bilde ligner på virkeligheten. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 En annen ting er jo at Damaskus har forandret seg mye de siste 700 årene... Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 enten er denne nyhetsmedarbeideren eldre enn meg eller helt uviten om hva et pc/consol spill er... ja de finnest hvist der ute. Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 En annen ting er jo at Damaskus har forandret seg mye de siste 700 årene... hehe tenkte jeg også på, utrolig patronizing av liberale dansker å tru at damascus anno 2013 ligner på aladdin sin by Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Er det vanlig praksis av nyhetsbyråer å bruke bilder de finner via søk på Google? Rettigheter til å bruke bildet er kanskje ikke så farlig? Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 ja der ser vi korleis konsollane fucka opp synet til folk, det er null og nix anti aliasing i bildet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå