Christoffero89 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hei. Skal kjøpe meg lydplanke. Står mellom disse to. Hvem gir best service ved evnt reklamedistribusjon? Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Netonnet har gitt meg god service og lynrask leveringstid, jeg har ikke prøvd cdon, men grunnlaget til det er fordi jeg har fått tips av bekjente av meg å prøve netonnet. Da ser jeg heller ingen grunn til å benytte meg av andre enn dem, unntak av komplett.no som jeg er stamkunde når det kommer til datadeler. Netonnet er også billigere an på statistikken enn cdon! Jeg returnerte noe som ikke var helt i var, fikk reklamasjon med en gang! No question asked! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 da prøver jeg netonnet denne gangen:) Lenke til kommentar
Hitabat Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 netonnet ville jeg styrt unna - de er ubrukelige på reklamasjoner, de er greie å ha med å gjøre sålenge de kan lene seg på produsentenes garantier. Når du skal ha en disput med de så forholder de seg heller ikke til den norske lovteksten men benytter "sin egen svenske" oversettelse. Så hvis det er beløp av mindre størrelser så blir det til at du gir f...,. Har forøvrig også samme erfaring med siba - som er et søsterselskap av netonnet - SAME SHIT. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Hei. Skal kjøpe meg lydplanke. Står mellom disse to. Hvem gir best service ved evnt reklamedistribusjon? Regner med du mener "reklamasjon"? (autocorrect er gøy). Mener jeg kjøpte et kabinett fra Netonnet en gang i tiden. Det tok litt lenger tid enn f.eks fra Komplett (de har kanskje svensk lager?), men de var de eneste som hadde det på lager, og det var ingen problemer med det kjøpet. Har ikke vært nødvendig å bruke reklamasjonsretten enda i hvert fall. Det er imidlertid noe småklaging på de fra tid til annen. De har tre av fem stjerner på Prisguiden (en stjerne mindre enn Komplett som mange sammenligner med). CDON har jeg bestilt en del fra. Ingen reklamasjoner til de heller, for øvrig, men en angrerett som forløp smertefritt. De har ytterligere en halv stjerne mindre på Prisguiden. Du kan lese om erfaringer med begge disse, og andre nettbutikker, både på prisguiden.no og prisjakt.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå