Kultom Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg har 2 PC'er på rommet mitt, men bare en har Internett oppkobling. Denne går selfølgelig inn i hoved PC'n, men nå mener dama at hu skal ha Internett i sin også. Hoved PC'n står i siggen under. Det er 2 nettverkskort i A7n8x-dlx, og jeg skulle gjerne brigdet dem sammen slik at begge maskinene har Internett. Noen som har en URL til en guide? Eller noen som kan forklare meg hvordan jeg skal få til brigding i Win2k? Mvh Bugbear. Lenke til kommentar
Nytelse Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Det du skal få til er routing. søk etter ICS (Internet Connection sharing) Erik Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Kjøp deg en router til 500 på en hvilken som helst webshop... det er så enkelt at det ikke burde være lov.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Kjøp deg en router til 500 på en hvilken som helst webshop... det er så enkelt at det ikke burde være lov.. Har router, den står opp og den deler internett til pc'n oppe, og en kabel ned hit. den ene kabelen går inn i Pc'n min, og jeg må bridge, ikke route, jag skal altså viderefør Ip'n eller noe sånt. Det gikk automatisk når jeg hadde XP, men i W2k funker det ikke. SKal sjekke opp det med routing, men jeg trur ikke det er det jeg trenger. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Humm... det gikk automatisk i xp.. Sjekk at begge nettverks-portene på hk er aktive... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Begge er aktive... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå