MrVilla Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Jeg og en kompis startet en region i går, eller rettere sagt så startet han en region og inviterte meg. Det som vi trudde at når vi startet en region så kunne vi spille sammen men også hver for oss slik at det ikke var 100% påkreved at begge var til stede for å spille ettersom alt nå blir lagret på serveren. Dersom ikke så var tilfelle så skulle jeg forventet at enten så kan begge spille når som helst eller begge kun i sammen, men det som er saken nå er at han kan spille når som helst og så må jeg "vente" til det passer ham. Synes dette er veldig rart!? Er det meningen at det skal være slik??? Endret 11. mars 2013 av MrVilla Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Nei, slik skal det ikke være. Er meningen at dere kan spille når som helst, uansett om den andre er pålogget eller ikke. Hvilken feilmelding får du, og er det når du skal koble til regionen eller byen din at problemet oppstår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå