HannaMagnussen Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Universiteter, fagskoler og høyskoler i Norge.Guide: Fotoutdanning, del 2 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 De nemnte ingen universitet som tilbyr gradar eller emner innanfor foto. Det er vel fordi ingen tilbyr noko slikt. Burde kanskje tatt det ut av tittelen? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 De nemnte ingen universitet som tilbyr gradar eller emner innanfor foto. Det er vel fordi ingen tilbyr noko slikt. Burde kanskje tatt det ut av tittelen? Ingressen, men ja, point taken. Og forslag tatt til følge. 1 Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) De nemnte ingen universitet som tilbyr gradar eller emner innanfor foto. Det er vel fordi ingen tilbyr noko slikt. Burde kanskje tatt det ut av tittelen? Ei venninne av meg tok noe fotokurs-opplegg på UiA Grimstad i forfjor som kun varte et halvt semester og noen timer pr uke. Så kan jo se ut som at slike tilbud finnes hvertfall, uten at jeg desverre har så mye konkret info om det. Kanskje noen andre her inne vet mer..?! Endret 11. mars 2013 av KristianJV Lenke til kommentar
Mediesenteret Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Korrigering til opplysningene over vedrørende Digital fotografering ved HiB: Studiet går over ett semester og det starter normalt nye kull BÅDE høst- og vårsemester. Neste kull går høst 2013, oppstart 21. august 2013. Søknad på web - velkommen til alle interesserte: http://www.hib.no/studier/studie.asp?studieID=B15DF Lenke til kommentar
Spareduck Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Heisann, Topp artikkel, akkurat det jeg trengte. Et spørsmål bare. Hva er sett på som det beste stedet? Hvilket av mulighetene har best rykte i bransjen? Takk igjen Lenke til kommentar
bruniera Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hei, når kommer artikkelen om utenlandsstudier? Denne ble skrevet i Mars, så håper på snart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg