x-team Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Prøvd og søke litt, men jeg er ikke en videre kunnskapsrik person verken når det gjelder pc eller ps3.. Jeg har jo netflix og masse fine 'apper' men er ikke Spotify av alle ting tilgjengelig på PS3? Noen som har dette? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Prøvd og søke litt, men jeg er ikke en videre kunnskapsrik person verken når det gjelder pc eller ps3.. Jeg har jo netflix og masse fine 'apper' men er ikke Spotify av alle ting tilgjengelig på PS3? Noen som har dette? Jeg prøvde og dette. Dette er dog en god stund siden, men jeg fant ingen app for spotify på PS3. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Litt rart egentlig, med tanke på at du får jo spotify på alt av telefoner, i nye biler osv osv osv.. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Er Sony som styrer hva som dukker opp i menyen på PS3, og ettersom de har en konkurrerende tjeneste tilgjengelig der (som er kjempedårlig forøvrig), ønsker de nok ikke Spotify inn i varmen. Music Unlimited eller hva den heter. 1 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Nå har jo Sony sin egen musikk-streaming tjeneste, (usikker på om den er tilgjengelig i norge) så det kan jo ha noe å si. Det finnes sikkert en del kommersielle årsaker til at spotify ikke er tilgjengelig, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå