ChrisCo Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Etter hva jeg finner, så er den ikke 1 år gammel en gang... Hvis det er denne du tenker på, så funker nok den også, men det utstyret du har tenkt å koble til, spesielt TV'en, bør du koble til med kabel, og da må du ha en router med ethernet porter, noe denne lille ikke har... Vil ikke anbefale deg å kjøre alt du har tenkt å koble til, over WiFi... Du risikerer dårlig performance og lagging i avspilling.... Lenke til kommentar
Lt Stonez Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Ok, man kan kjøre kablet på den andre for å eventuelt avlaste det andre da eller? Takk for god info forresten Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Ja vel ok... Som sagt, har ikke god peil på akkurat dette.... Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Tenkte jeg skulle komme med min erfaring med netcom sin 4g. Slo til på netcom sitt kampanje tilbud ( før de trakk det ). Har 4G data tvilling til 29kr mnd med ubegrenset datakvote. Kjøpte huawei b593s ruter på komplett.no. Er ca 2 km til 4g masta. Får ca 50-60 mbit ned/opp hastighet med rundt 25 ms i ping. Spiller mye fps spill og sliter ikke med ping, hadde egentlig mer trøbbel med gamle adsl linja med at den datt ut i ny og ne. Dette har kun skjedd 1 gang på 2 mnd med 4G. Er kjempefornøyd Lenke til kommentar
Lt Stonez Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg har også helt ubegrensa databruk med et utgått chess abb (on flex) så jeg tenker å gå for den løsningen du har valgt. Ikke noe plunder å komme igang og det virker stort sett smertefritt? Lenke til kommentar
Lt Stonez Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Er den huaweien den eneste på markede eller? Å bare hos komplett og mpx? Er det noen lignende å få kjøpt på Expert eller Elkjøp? Tips Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Er den huaweien den eneste på markede eller? Å bare hos komplett og mpx? Er det noen lignende å få kjøpt på Expert eller Elkjøp? Tips Ikke noe plunder nei, sett i sim kort å vips fikk jeg lynraskt nett som sagt har det vært veldig stabilt hos meg, dette kan sikkert variere med lengde til nærmeste 4g mast samt antall brukere vil jeg tro. Huawei er vel den greieste som jeg har funnet ( netcom selger den jo selv ). De hadde den på elkjøp før , men ser den ikke er i sortimentet lengre. Lenke til kommentar
Gunnar88 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Huawei leverer super hurtige og stabile 4G modems. Har dem med min 70/10mbit linje og jeg oplever rigtigt gode hastigheder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå