Gå til innhold

Kort skifte.. hva nå?

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et G-force 2 pro, og i dag kjøpte jeg et Radeon 9600 kort. Så jeg utinstallerte Nvidia driveren og installerte Radeon driveren. også satt jeg i gang. Men nei da, testet et DirectX spill.. funka ikke, bare flimrer osv.. så prøvde jeg et OpenGL basert spill.. funka perfekt da. men hva annet må jeg gjøre for at alt skal funke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg re-installert windows 4 Ganger (formatert den lille hardisken jeg kjører windows på hver gang) Og det samme skjer, jeg installerer driver, og plutselig blir fe.ks skjermen helt sort også må jeg re-installere windows etter jeg får feilmld "C:windowssystem32Config is missing or corrupt osv.. hva skjer???

Lenke til kommentar

jeg har nå re-installert og formatert windows 5 ganger!!! jeg har testet mange drivere og masse rart. Men det funker bare ikke.. et par minutter etter kortet er satt i og windows har startet så boom så rebooter pcen og jeg får den fine feilmeldingen C:WindowsSystem32config is missing or invalid blablabla som betyr at Registeret er fucka, og jeg må re-installere windows! jada.. moro... please.. noen svar hadde vært moro

Lenke til kommentar
jeg har nå re-installert og formatert windows 5 ganger!!! jeg har testet mange drivere og masse rart. Men det funker bare ikke.. et par minutter etter kortet er satt i og windows har startet så boom så rebooter pcen og jeg får den fine feilmeldingen C:WindowsSystem32config is missing or invalid blablabla som betyr at Registeret er fucka, og jeg må re-installere windows! jada.. moro... please.. noen svar hadde vært moro

Fått noe lignende selv, men det var rammen i maskina som var årsaken.. hadde 2 ulike rambrikker, tok ut den ene, installerte win og satt i den andre etter installasjonen var ferdig. etter det har jeg ikke hatt problemer. worth a shot? Tviler på det er skjermkortet som forårsaker den winfeilen du får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...