*F* Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Noen som vet hva denne avgiften er? og hvorfor jeg betaler den? Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg sjekket nettopp Netflixkontoen min, og det står oppført en tilsvarende avgift der. Men i nettbanken har de bare trekt 79 kroner i måneden. Det ser ut som om de har lagt til 20% MVA, men den er jo 25% i Norge, og den skal være inkludert i prisen når de markedsfører til forbrukere. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Høres riktig ut, men er bare så rart at det står totalt kr 94,80 da, dog ikke sjekket nettbanken enda Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Har det samme her, men kontoutskrift fra banken viser korrekt beløp trukket, altså 79,- kr. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg ser det samme. 20 % merverdigeavgift (mva.) er standardraten i Storbritannia. Det ser ut til at de har resirkulert koden for visning av abonnementet fra deres første lansering i Europa. Heldigvis har ikke kortbetalingstjenesten den samme feilen så vi betaler ikke dobbelt mva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå