me1 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 yo. jeg lurte på 1 ting her.. hvordan ta steget videre fra klining og roting på fest? jeg har nettopp fylt 16 og har aldri hatt sex, selvom jeg er drit keen på d.. når jeg er på fest blir d bare til at jeg ligger på sofaen og kliner med random jenter uten å ta d videre :/ d jeg lurer på er altså hvordan skal jeg få ligget med noen på fest? trenger tips og sånn hehe.. 4 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Er ikke noe konkurranse dette. Har du hast? Hvorfor ikke ta kontakt med disse jentene du roter med? Forsøk å komme i et forhold med de? Så får du heller noe fast, og sikker å ha sex med isteden for random tøser. Endret 10. mars 2013 av AvidGamer 3 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Det er litt vanskelig å få pult på sofaen når alle er rundt dere. Løsning: Få henne med bort et annet sted hvor dere er alene Si at dere skal på eventyr og at hun må bli med deg, eller si at du skal vise henne noe(hehehe) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 yo. jeg lurte på 1 ting her.. hvordan ta steget videre fra klining og roting på fest? jeg har nettopp fylt 16 og har aldri hatt sex, selvom jeg er drit keen på d.. når jeg er på fest blir d bare til at jeg ligger på sofaen og kliner med random jenter uten å ta d videre :/ d jeg lurer på er altså hvordan skal jeg få ligget med noen på fest? trenger tips og sånn hehe.. Dra hjem til enten deg eller jenta? Bare gå til et annet sted? Lol. Lenke til kommentar
me1 Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) heh.. d er ikke jenter jeg kjenner d er snakk om assa;) men takk for alle svarene:D den med eventyret likte jeg Endret 10. mars 2013 av me1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Ta hun i hånda, og led henne til sengs Lenke til kommentar
Populært innlegg TMB Skrevet 11. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 11. mars 2013 Ta frem penisen og dask henne i ansiktet med den. Da tar hun nok hintet! 24 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Sjenk festdeltagerne med butanediol og vent til de har sovnet og pul alle på festen. Det var altså sarkasme. Du kan jo ikke pule på en jente i et rom fullt av andre drittunger... 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Noen bruker rohypnol for å ligge med jenter på fest, men det er ulovlig og ikke noe å anbefale. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Du kan også ta en klut, dyppe den i kloroform og spørre jentene "Unnskyld, lukter denne kluten kloroform?" Det fungerer hver gang og ingen ser den komme 3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Ta frem penisen og dask henne i ansiktet med den. Da tar hun nok hintet! Dette funker. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Du har da alltids doen. Lenke til kommentar
Aqulini Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hvorfor ikke gjøre det på sofaen der dere er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg