Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter jeg har et spørsmål!

Anbefalte innlegg

Så lenge det ikke er ett dysfunksjonelt forhold hvor dere er ''en og samme'' eller holder hverandre fanget på en måte i forholdet ved å være totalt avhengig av hverandre, så ser jeg ingenting galt i det.

Jeg bare påpeker at det ikke er noe jeg kunne tenke meg overhode. Jeg kunne aldri tenke meg å finne en unggutt og ''forme'' han slik jeg vil, for det vil mest sannsynlig ikke være det jeg vil ha. Jeg vil være sammen med noen fordi jeg elsker den de 'er', ikke hva jeg kan få dem til å bli.

Hu er nok den hu er, tror du jeg snakker om en robot? hehe.

At du ikke vil finne deg en unggutt er jo ikke såååå veldig rart, siden du er en jente, som du sikkert har lagt merke til så er det noe menn gjør mye oftere.

Endret av Yoshii
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS å være tynn er et stort nei nei. Det funker kun hvis du kan få til swagboy looken. Jenter liker selvsikkerhet og det at du er overlevelsedyktig. Feite og muskuløse personer har fordeler over tynne menn.

Tror du virkelig ei jente liker en mann som er like spinkel eventuell spinklere enn henne?

Lenke til kommentar

Hu er nok den hu er, tror du jeg snakker om en robot? hehe.

Det kommer nok av at du sier at du liker at du har kunnet ''forme henne'', noe som jeg, og sikkert mange andre, finner ganske creepy.

At du ikke vil finne deg en unggutt er jo ikke såååå veldig rart, siden du er en jente, som du sikkert har lagt merke til så er det noe menn gjør mye oftere.

Nei. Om det så var at jeg likte unggutter så hadde jeg ikke valgt en unggutt som jeg kan ''forme'' som jeg vil. Det er ikke alderen det står på, selv om det ikke er å overse at yngre personer er lettere å påvirke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er eksakt den same strofa.

Du seier det er augene og utstrålinga du legg merke til. Dette er blant mange taktiske rørsler og kroppsleg kommunikasjon menn nyttar seg av for å kome innåt eit kvinnfolk.

Betyr ikke at jeg hopper til køys med en kar bare fordi jeg synes han har pene øyner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Øyner! Hehe, vet ikke hvorfor, men det er noe med øyner. Utenom det, så er humor veldig viktig, at han får meg til å le, og at han ler med meg. Det er ikke så viktig for meg hvordan kroppsfasong han har.. Sålenge han ikke er syltynn, eller overvektig. Litt ekstra kjøtt er helt ok, samme er om han mangler litt. Viktigste er helt klart personlighet og utstråling :) Og pene øyner! Hehe.

mr-bean-updatec.com.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...