Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter jeg har et spørsmål!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det første dere ser etter i en gutt? Er det viktig at han er tynn elns???

Du gode ferske fjorten år gamle ungdom. Høyr nå på det ein trøytt tjugeåring har å seie.

Du tenkjer heilt gale. Som heterofil person med tissefant skal du ha dei sosiale antennene så langt ute som mogleg, og skruve på sjarmen. Enten sjarmera du ei jente til sengs, eller så greier du det ikkje. Jentene drit i utsjånad og personlegheit, det ligg i deira natur å bli kapra.

Lenke til kommentar

Noe de ser etter er blant annet selvtillit, evne til å ha egne meninger, like verdier, utseende, mulighet til forsørging, status, vennlighet, snillhet, uforutsigbarhet, etc. Listen er veldig lang og det betyr bare at jenter liker mye rart. Hva de liker er i stor grad påvirket av miljø, gener og oppvekst.

EDIT: Hva jenter ser etter påvirkes også av om det er ONS eller et langvarig forhold.

Mye forskning tilsier at like tiltrekker like. En usikker gutt vil vanligvis finne seg en usikker jente. En jente som er veldig opptatt av overfladiske ting vil kanskje finne seg en mann som også er slik.

Og en ting til, ikke hør på Staketten. Han troller like mye som kreasjonistene her på religionsdelen av forumet.

Endret av logaritmemannen
Lenke til kommentar

Avhenger helt av hva jeg er ute etter;

Om jeg vil ha en flørt, så er det jo seksuell spenning. Dermed utseende og oppførsel.

Vil jeg ha noe seriøst, så prioriterer jeg personlighet, egenskaper, verdier, synspunkter, interesser ol. Utseendet betyr fortsatt en del, men det er lettere å legge det litt til side, om man finner noen man er komfortabel og trives med.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Noe de ser etter er blant annet selvtillit, evne til å ha egne meninger, like verdier, utseende, mulighet til forsørging, status, vennlighet, snillhet, uforutsigbarhet, etc. Listen er veldig lang og det betyr bare at jenter liker mye rart. Hva de liker er i stor grad påvirket av miljø, gener og oppvekst.

EDIT: Hva jenter ser etter påvirkes også av om det er ONS eller et langvarig forhold.

Hva med å satse ungt?, prøve å finne en som enda ikke er hjernevasket av det overfladiske samfunn, så har du jo mange muligheter, dama mi er så å si sånn jeg vil at hu skal være, vi har tilpasset hverandre, å det takket være at jeg tok en rå sjangs, på en måte, det betalte seg bedre enn jeg hadde trodd, det sier jeg selvfølgelig nå etterpå, for den gang tenkte jeg faktisk ikke så mye på det egentlig.

Lenke til kommentar

Hva med å satse ungt?, prøve å finne en som enda ikke er hjernevasket av det overfladiske samfunn, så har du jo mange muligheter,

Om man synes jentene er "hjernevasket" her i Norge så kan man finne seg en annen kultur. Sikkert noen thailendere som gjør hva som helst for å få barn med en hvit mann

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med å satse ungt?, prøve å finne en som enda ikke er hjernevasket av det overfladiske samfunn, så har du jo mange muligheter, dama mi er så å si sånn jeg vil at hu skal være, vi har tilpasset hverandre, å det takket være at jeg tok en rå sjangs, på en måte, det betalte seg bedre enn jeg hadde trodd, det sier jeg selvfølgelig nå etterpå, for den gang tenkte jeg faktisk ikke så mye på det egentlig.

Så.. istedet er det bedre med en du hjernevasker selv altså?? :p

Lenke til kommentar

Øyner! Hehe, vet ikke hvorfor, men det er noe med øyner. Utenom det, så er humor veldig viktig, at han får meg til å le, og at han ler med meg. Det er ikke så viktig for meg hvordan kroppsfasong han har.. Sålenge han ikke er syltynn, eller overvektig. Litt ekstra kjøtt er helt ok, samme er om han mangler litt. Viktigste er helt klart personlighet og utstråling :) Og pene øyner! Hehe.

Lenke til kommentar

Så.. istedet er det bedre med en du hjernevasker selv altså?? :p

Hjernevask her å hjernevask der.

Ville ikke du ønsket at din kjæreste hadde sett verden på cirka samme måte som du? :) hatt de samme meningene som du har, i ting som er veldig viktig for deg, trenger ikke å være enig i absolutt alt, men jeg synes det er en fordel at min kjæreste mener det samme som jeg mener i ting som for meg er veldig viktig.

Lenke til kommentar

Hjernevask her å hjernevask der.

Ville ikke du ønsket at din kjæreste hadde sett verden på cirka samme måte som du? :) hatt de samme meningene som du har, i ting som er veldig viktig for deg, trenger ikke å være enig i absolutt alt, men jeg synes det er en fordel at min kjæreste mener det samme som jeg mener i ting som for meg er veldig viktig.

Nei.. herregud det hadde vært kjedelig for meg. Jeg liker folk som har sine egne meninger uten å være ''douchy'' om det, men at jeg skulle være med noen som basicly var den samme som meg i mannlig form.. no thank you. Jeg vil ha mine hobbyer for meg selv siden jeg er en sterk troende om at man trenger ''egentid'' i ett forhold, og det funker skitbra hvis begge har sine egne hobbyer og ting de liker å gjøre. Det å ha forskjellige meninger er også kjempeknall for å starte en god diskusjon, det er også en jævla god måte å sjekke om man er en person som kan diskutere som en voksen eller ei..

Lenke til kommentar

Jeg mener jo ikke at man skal være helt prikk lik, som jeg sa, trenger ikke å være enig i alt, å jeg mener heller ikke at man skal ha de samme hobbyer.

Jeg vet ikke, men kjæresten min har blitt sånn som hu har blitt pga meg, hu har sterke meninger om ting pga meg, hu har lært mye om natur, dyr, overlevelse,(ting som faktisk er veldig viktig) osv pga av meg, skjønner du hvor jeg vil?

Vi har vel ett ganske uvanlig forhold, så ting hos oss er litt uvanlig en det vanligvis er, å sånn som ting har blitt så er det veldig viktig at vi ser på verden cirka samme måte, ellers hadde ting gått til helvete med oss.

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke er ett dysfunksjonelt forhold hvor dere er ''en og samme'' eller holder hverandre fanget på en måte i forholdet ved å være totalt avhengig av hverandre, så ser jeg ingenting galt i det.

Jeg bare påpeker at det ikke er noe jeg kunne tenke meg overhode. Jeg kunne aldri tenke meg å finne en unggutt og ''forme'' han slik jeg vil, for det vil mest sannsynlig ikke være det jeg vil ha. Jeg vil være sammen med noen fordi jeg elsker den de 'er', ikke hva jeg kan få dem til å bli.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...