Gå til innhold

Hva håper du vi får se i Battlefield 4?

Anbefalte innlegg

Selv håper jeg på at de innfører natt og dagsykluser og også værsyklus.

Håper å at de ordner litt bedre eksplosjoner og destruction.

Hadde å vært artig med en liten endring i Rush hvor du må plante en bombe på viktige infrastrukturer, sånn som kraftverk o,l istedet for å bare sprenge m-coms.

Så hvilke ting håper du vi får i Battlefield 4?

Info om BF4:

Battlefield 4 information!

-Battlefield 4 will be released in November (November) this year.

-Run on a newer version of the Frostbite engine, Frostbite specifically version 5.2

-The PC version will only support DirectX11.

-PS4/X720 on consoles run at 720p and 60 frames per second.

-On the PC, X720 and PS4 will support 64 players on PS3/X360 only 24 players.

-The game will also dynamic weather such as rain, dust storms or fog - all randomly triggered under certain conditions.

-New version of destruction (Destruction 4.0), which will bring much better zničitelnost environment and the possibility of destruction of buildings it was in Bad Company 2

-PC version of the game will also support physical effects through Direct Compute the destruction surfaces in real time.

-The game will also support advanced technologies and Tesselace for terrain, water and people.

-With BF4 comes a new Battlelog 2.0, which brings new features editing equipment of soldiers and vehicles.

-The game should support micro-transactions, but these would not in any way affect the balance on the battlefield and will be completely voluntary.

-System experience has been redesigned and is again present.

-Mixed information (multiplayer, singleplayer and more):

-Battlefield 4 will take place in 2020 and the main fighting factions and environments will be China and the U.S..

-The single player campaign should have a length of about 5-6 hours and will include 2 mission with PLA units and should bring us some enhanced animation from the Bad Company series.

-One of the missions in the campaign will also be planted in Shanghai, China, at the end when you drop the Orient Pearl Tower.

-Names (some of) the multiplayer maps are: Diaoyu Island, Tiananmen, Shanghai Bund, Xizhimen and Xizhimen Rush

Some of the vehicles: Chinese fighter J20, Y20 aircraft, Xianglong drone, Tank M1A2, TUSK, PLA Type 99 tank

-Vehicles and weapons should be able to edit as it was with Battlefield 3, but more widespread.

-Combat zone for pilots should be rapidly increased and thus allow enough space to maneuver and combat fighters.

-Commander to function in a certain form and returns should offer options such as fire support, UAVs scan or complementing stocks.

-Returns are plenty of traditional game modes typical for Battlefield.

-They are well known names of the maps that appear in the DLC that will be released later after the release of Battlefield 4: Power Station in Dalian, Daqing Oil Field, The Great Wall of China, Wake Island.

Endret av Kim Spartacus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne jo vært interessant om de la inn værsyklus som påvirker fly og helikopter med vind og turbulens.

Det hadde nok gjort ting litt vanskeligere.

128 spillere kunne nok fungert på maps som Armored Kill, men ellers tror jeg det ville blitt et clusterfuck uten like.

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Hipfire er jo bare gøy :)

Skal være enig i hitdetection, der burde de ordne det sånn at det er serverside å ikke clientside som det er nå. Er trasig at en person med 500 i ping skal joine serveren å ødelegge for alle andre.

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

En form for singplayer med bots man hadde i BF2 så folk kan få øve seg på å fly heli og jet. Litt irriterende når en jet eller heli blir kastet bort av en nybegynner når det blir kræsjet etter 15 sekunder.

Er litt problematisk for nybegynnere å lære seg å styre jets og helis. Lite upgrades og lite erfaringer. De får da i tillegg kjeft av alle andre.

"Noob", "Learn to fly", "Give the heli to someone who can actually fly", og lignende beskjeder.

EDIT:

At man ikke kan få eksplosiv ammo så lett av ammo boxes. Håndgranater, shells til M320, RPG, og C4. Bare spill en runde Operation Metro så skjønner du hva jeg mener. Et lass med folk som har evig med granater og shells, og mildt sagt ødelegger moroa.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg sånn trenings modus selv. Jeg er ikke noe særlig flink når det kommer til Jet, å jeg vil helst ikke ødelegge for laget ved å fly rundt som en amøbe å bli skutt ned 30 ganger i løpet av en runde. På Coop får man heldigvis lekt seg litt med helikopter, å det er der jeg har lært å fly.

Metro fungerer dårlig med 64 spillere, jeg foretrekker enten 32 eller 24. Da blir det ikke så mye spam med eksplosiver. Det finnes heldigvis også servere som ikke tillater bruk av eksplosiver.

Lenke til kommentar

Kunne jo vært interessant om de la inn værsyklus som påvirker fly og helikopter med vind og turbulens.

Det hadde nok gjort ting litt vanskeligere.

128 spillere kunne nok fungert på maps som Armored Kill, men ellers tror jeg det ville blitt et clusterfuck uten like.

Under Bf3 betaen, så ble server filene lekket. Da kunne hvem som helst sette opp en server, og velge antall spillere. Jeg satt opp en server på 100Mbit linja mi med 128 spillere på Metro. SATAN hvor vill det var :D Å få spillere inn var iallefall ikkje noe problem Det ble fullt på sekunder :p Det ble da nesten brukt 20 Mbit ulpload av linja mi da :eek:

Lenke til kommentar

Under Bf3 betaen, så ble server filene lekket. Da kunne hvem som helst sette opp en server, og velge antall spillere. Jeg satt opp en server på 100Mbit linja mi med 128 spillere på Metro. SATAN hvor vill det var :D Å få spillere inn var iallefall ikkje noe problem Det ble fullt på sekunder :p Det ble da nesten brukt 20 Mbit ulpload av linja mi da :eek:

Serr?! 20 Mbit upload? Hvordan server-design har de? :S

Lenke til kommentar

Serr?! 20 Mbit upload? Hvordan server-design har de? :S

Har ikkje peiling :p

CS servere krever iallefall nesten ikkje en dritt. Hadde 4 stk oppe, og merket det knapt. BF3 serveren krevde ganske mye cpu også. Ca 10% av 6 kjerner 980x. Kanskje pga det var beta? :D

Lenke til kommentar

Har ikkje peiling :p

CS servere krever iallefall nesten ikkje en dritt. Hadde 4 stk oppe, og merket det knapt. BF3 serveren krevde ganske mye cpu også. Ca 10% av 6 kjerner 980x. Kanskje pga det var beta? :D

Håper det var beta shit da for tilbyderes skyld, herregud høres jo horribelt ut, sikkert på at de alle de ekte filene ble leaked og det ikke var noe reverse-engineering shit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...