Lindsay Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Har HBO nordic og i den forbindelse ville jeg se Game of Thrones, men uansett hva en gjør blir ikke subtitles vist og da ble nedlasting et alternativ. Greit nok att en kan gå inn på selve mappen og spille av, men vil jo ha det slik som filmer som jeg har rippet Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Greit nok att en kan gå inn på selve mappen og spille av, men vil jo ha det slik som filmer som jeg har rippet Og hvordan er "slik som filmer jeg har rippet" da ? Tror du det kan ha noe å si hvilket program du bruker til å spille av ? Det er mye flinke folk her på forumet men synske er de ikke. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Skjønner den, kan jo ha med att jeg kanskje ikke har satt scraper riktig også. Sjekker litt på xbmc forumet og wiki angående riktig indeksering Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hvis du har XBMC og setter content til TV-serie så klarer den å finne ut av ganske mye av det der selv. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 "Serie/Season_xx/episode" er hvordan jeg kjører det på XBMC. Men dette tar Sickbeard seg av automatisk hos meg. Viktig at serie navnet stemmer med hva TVDB har, dvs. med årstall hvis flere serier har hatt samme navn. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Sickbeard kan vel og laste ned subtitles Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Fikk til å indeksere Game of Thrones og nå funker subtitles også på HBO nordic, men må velges hver gang. Nå har jeg rippet Band of Brothers og The Pacific og har laget en mappe med navnet årstallet og seson 1 ettesom det kun er en seson. I undermappen har jeg da episode 1. Currahee som er første episode av Band of Brothers, den oppfatter att det er band of brothers, men vises ikke under TV Shows? Lastet ned addons sickbeard, men vet ikke om jeg har gjort det riktig Endret 31. mars 2013 av Lindsay Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Har du husket å sette hovedmappen/disken hvor Pacific og BoB ligger til TV-shows? Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Så det du sier er att du må legge til mappen under TV som er som følger Game of Thrones, Band of Brothers, The Pacific? altså de 3 som hovedmapper? Og da scanne de som seperate TV-shows? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Han mener nok at du ihvertfall må markere katalogen over (parent) som "tv-show". Du trenger ikke legge til hver enkelt serie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå