marius.f Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hei igjen! Noen som har peiling på hvor man finner fargekoden på Mazda 3 Sedan ifra 2004? Har søkt flere ganger, og fått forskjellige steder der den visstnok skal stå, men finner ikke noe, bare masse info om forskjellige vekter og dekk etc.. Kan det være at det står bak noen deksel i døra ellerno? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Mazdaene jeg har sett har det på info-platen i motorrommet. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 MAZDA 11L PASSION ROSE II MAZDA 12R AQUARIUS BLUE MAZDA 18G HIGHLIGHT SILVER MAZDA 16P VIVID GREEN MAZDA 16W BLACK MAZDA 18J GRACE GREEN MAZDA A3D PURE WHITE MAZDA 22A SUPREME BLUE MAZDA 22K PASSION RED MAZDA 22L GLACIAL SILVER MAZDA 25G TITANIUM GREY MAZDA 25F GARNET RED Kilde standox.de Lenke til kommentar
marius.f Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Infoplate i motorrommet?? Er det noe man ser med en gang? Har åpnet panseret et par ganger uten å ha sett noe klistremerke der for noe som helst. Takk for fargekodene mobile999, men er fortsatt sykt forvirra. Har spurt på mazda3forums.com, og fått helt andre fargebeskrivelser. De mente (og jeg trodde) at fargen min het Winning Blue Mica, med fargekode 27B ellerno :S Er det andre farger i Europa/Norge enn i USA? Søren at det skal være så vrient å finne den infoen ass.. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Står inne ved døra ifølge bildet. Endret 10. mars 2013 av untouch4ble Lenke til kommentar
marius.f Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Ingen som har en Mazda 3 som kan sjekke at dette stemmer? Jeg har ikke det klistremerket i/ved døra mi .. Ved mindre det er bak dekselet i døra. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Fargekoden finner man som regel: B-stolpen, på døra( døra må åpnes), i chassinr/VIN, papirer som følger med bilen og i motorrommet. Avhengig av hvilken bil man har. Du kan sikkert sjekke i brukermanualen hvor du kan lese av fargekoden på din bil. Ring merkeverkstedet og sjekk om det står registrert noen fargekode på registreringsnummeret/chassinr. Edit: Eller spørre de hvor du finner den Endret 10. mars 2013 av untouch4ble Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Søk på standox.de etter Mazda, blå fargegruppe og år 2004 resulterer i (bl.a): MAZDA 27B WINNING BLUE Så dette kan være den fargen du har. Lenke til kommentar
marius.f Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Ringte inn nå til Mazda.no, og de fant fargekoden med chassinummeret 27B, Winning Blue som jeg var 95% sikker på. Men digg å få det 'comfirmed' Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå