Ironmann Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Tenkte jeg skulle starte opp en ny region og åpne mine dører for folk her på forumet. 16 byplasser der jeg setter av 2 byer per person, med andre ord 8 personer for denne regionen. Ingen krav til spesialisering eller noe slikt men det vil gjøre alle i regionen godt om man sammarbeider litt og får synergi mellom byene. Om noen har lyst å sette opp teamspeak eller eventuelt ordne via skype er det helt greit men det er ikke et krav for å kunne være med. Regionen blir kalt: Avantasia Legg meg til på origin for å få tilgang til regionen: Origin ID: Ironmann201 Selvfølgelig antok jeg at når jeg var vel inne i spillet at det var bare å ta over en by og kjøre igang men EA sine superservere slår til igjen. Kan oppdatere her når jeg eventuelt kommer inn å får faktisk laget regionen. ja... var dum nok til å gå ut å inn av spillet for å se om det hjalp. 50 minutt kø for å komme inn nå. Har enda ikke fått lagd første by og usikker om regionen er lagd nå. Endelig inne! Blir sittende å spille de 3 timene så bare å plinge på. Om du plinger på senere så kan det ta litt tid før jeg får svart og sluppet deg inn på regionen Endret 10. mars 2013 av Ironmann Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Kan sikkert joine jeg siden byen jeg har går i dass... 53 min her.. hva med å prøve annen server? Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Fått 2 stykk som æ har lagt til og etter en heeel del om å men fikk invitert Litt i det blå på Origin men tok dessverre litt tid før jeg fikk med meg at noen hadde lagt meg til. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Legger dette prosjektet på is. Har prøvd i bokstavelig talt timesvis for å få strøm etc til min andre by etter min første er makset ut etter noen par timer. Har plenty med ressurser og handelsavtaler men ingenting blir sent over. Til og med ikke departementene går over grensa. Bare for å putte det i perspektiv, jeg er en blodfan av Diablo serien og Diablo 3 floppet ikke så hardt, og nei spiller ikke Diablo 3 fordi det suger. Hvorfor? Diablo 3: The auction house edition 3k. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Du bør oppdatere førstetråden TS. Så kanskje du tiltrekker flere folk til regionen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå