mfb Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Har en 2mnd gammel pc jeg bygde selv, gode specs og alt og ikke vært noe problem hittil med unntak av 1. Det problemet jeg har er når jeg skal se film, enten det er med vlc media player, wmp, youtube eller andre media-avspillere får jeg på øvre halvdel av skjermen en horisontal stripe på ca 1cm høyde med skurring regelmessig ca hvert 5 sekund eller noe, men noen ganger og uregelmessig. Ved spill eller nettsurfing har jeg ikke dette problemet. Jeg har prøvd med 3 forskjellige skjermer, både 2 forskjellige tver og en pc skjerm. Jeg har prøvd med hdmi, vga og dvi og samme problem uansett. Da jeg derimot prøvde med et gammel 8500gt kort som er 7-8 år gammelt med vga tilkobling har jeg ikke dette problemet. noen som vet hva feilen kan være? Lenke til kommentar
eppis Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Bruker du nyeste driver til ditt skjermkort? Du sier du har testet med et annet skjermkort og det funker da. Hvis dette er en såpass ny maskin så hadde jeg tatt det på garantien. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 saken er nemlig den at når jeg først bygde pcen trodde jeg det var skjermkortet, sendte inn og fikk pengene tilbake. bestilte deretter et nytt annet skjermkort og samme problem vedvarer. jeg har nyeste driver, men funker allikevel ikke. Lenke til kommentar
otl Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Amd skjermkort? Endret 19. mars 2013 av otl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå