Gulrotsaft Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Kan du ikke sende meg TS på privatmelding. Er offline i Origin sier de Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Kan du ikke sende meg TS på privatmelding. Er offline i Origin sier de Sendt. Fler som blir med? Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Jeg havnet i samme cluster som byen Jessheim. Verdens fødestue for morgendagens kriminelle ( ikke i RL). Hadde vært en fordel om flere joina TS. Litt vanskelig for guvernøren å styre noe som helst uten kommunikasjon. Endret 12. mars 2013 av Anthr0 Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Vi 3 som var på ts koste oss iallefall Har ca 65000 innbyggere og går i null etter dag 1. Såvidt kommet igang med litt små gambling. Satt opp ferje og tog så turistene kan begynne å strømme til. Vi har fått sendt invite til 11 stk totalt ink meg. Så da mangler vi 5 stk. Skal vi si at hvis vi ikke hører ifra de iløpet av morgendagen inviterer vi andre? Endret 12. mars 2013 av Bocoraton Lenke til kommentar
Arkraid Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Var noen som hadde tatt byen jeg skulle ha så jeg claimer bare en ledig en og gjør en annen spesialisering siden det ikke finnes noe særlig olje igjen. Begynner på coal og ore i stedet. Endret 12. mars 2013 av Arkraid Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg får ikke turister via tog Hos meg sier de at togene kun vil bringe inn nye beboere Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Noen SOm har noen ønsker om hvordan jeg skal spesialisere univeristetet? Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Noen SOm har noen ønsker om hvordan jeg skal spesialisere univeristetet? Vi trenger jo alt, siden vi har alle spesialiseringene, spørsmålet er hvilken rekkefølge. Kan vi ikke ta den diskusjonen på TS? Region wall i spillet fungerer jo ikke for fem flate øre, og det er ikke sikkert at alle sjekker forumet. Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 ts? teamspeak? hvordan får jeg det til å fungere? Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 ts? teamspeak? hvordan får jeg det til å fungere? Sendt deg info på Chat Lenke til kommentar
SlettOe Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hvis noen trenger penger til forskning på universitet, så si ifra da jeg kan bidra. Jeg trenger sårt noen oppgraderinger rundt om og jeg "trenger ikke" universitet i min by og siden jeg vet andre har det så er det bedre om jeg støtter med penger enn å bygge selv. Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hvis noen trenger penger til forskning på universitet, så si ifra da jeg kan bidra. Jeg trenger sårt noen oppgraderinger rundt om og jeg "trenger ikke" universitet i min by og siden jeg vet andre har det så er det bedre om jeg støtter med penger enn å bygge selv. JEg spesialiserer meg på utdannelse, så bare å gi meg litt Lenke til kommentar
Rune88 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 i har begynt å forske på solcelle storprosjekt. men tar mye tid! så alt ordne Lenke til kommentar
Rugboy Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Er den en plass til overs, så er jeg gjerne med Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Er den en plass til overs, så er jeg gjerne med Det er 2 ledige plasser, men jeg har gitt dem ut dagen på å komme med tilbakemelding. Hvis de ikke svarer idag sender jeg deg invite imorra. Jeg har startet byggingen av internasjonal flyplass og trenger råolje, metall og legering. Så hvis noen har lyst å spytte inn litt blir jeg gla for det. Igår var vi 4 stk på Teamspeak. Hadde vært hyggelig om fler ble med der. Man blir litt mer involvert og spillet blir mye artigere da. De som ikke har serveradresse si ifra så sender jeg på pm eller chat. Vi sees i Humpelia. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Si ifra om det er plass til meg også :-) Origin: Esbinhooo Endret 13. mars 2013 av Ziuuung Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Hvordan får jeg de inkompotente simmene til å få seg jobb i fabrikkene? Er jo halve av fabrikkene som søker arbeidskraft. Må jeg lage universitet eller noe? Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Har du eller naboene dine arbeidsledige simmer da? Kom på Teamspeak folkens. Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 AI'en til kjøretøyene irriterer meg grenseløst. Det blir ikke bedre med noen bugs der bussene sitter fast på holdeplasser. Vurderer å spille litt starcraft II SP, inntil maxis får ut fingern og retter de mest irriterende bugsene. Lenke til kommentar
froosh Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Lurte på hva de forskjellige byene eksporterer for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå