AfterGlow Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Åtte spill du kan få trøbbel med å sette i bås. Les hele saken Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Morsomt hvordan ca. alle er japanske/asiatiske. 1 Lenke til kommentar
nightrazor Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Elsker spill som dette, veldig god artikkel! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Typing of the dead var ganske underholdene. Nå er ikke jeg så veldig rask å skrive, så jeg slet litt med det spillet. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Yume Nikki ble nevnt ja. Det er bra. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Husker Mister Mosquito, men har ikke spilt det. Katamari derimot, har jeg spilt en del. Mest We love Katamari, som sikkert er sånn top 20 for meg av PS2 spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Tror de særeste spillene jeg har spilt må være de fra Suda51, samt Deadly Premonition. Sistnevnte kommer snart i oppusset versjon, og jeg gleder meg. Den plystremelodien som dukker opp midt i en seriøs cutscene er bare fantastisk. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Hahah, morsom og god artikkel, akkurat som den forrige i "serien". Har faktisk lest "Hva tenkte de på?" 2-3 ganger. Like festlig hver gang! Men denne var ikke mye dårligere. Det fiskespillet var rett og slett genialt. Og de to første spillene hadde forsåvidt utrolig gode ideer. Kan se for meg gutta bak Journey lage et skikkelig kult spill satt i en slik drømmeverden. Noe annet enn ørken/fjell-landskap, i alle fall. Man kan saktens lure på om det er tilfeldig at nettopp sopp ble valgt som et av de hyppigst forekommende elementene i Mario-spillene. Det finnes faktisk en sopp som gjør at du føler deg stadig større ved inhalering. Om Nintendo ansatte en mykolog eller om de rett og slett baserte det på erfaring, spørs derimot Endret 10. mars 2013 av Blitsen 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Savner mange av mine favoritt-titler her, som f.eks. Freak Out, Jumping Flash, Noby Noby Boy, Catherine, Afrika, pluss mange flere. Men artikkelen fikk meg absolutt til å savne Mr. Mosquito i alle fall. Den skjulte 2-playermodusen der var kanskje noe av det beste jeg har spilt. Lenke til kommentar
Ketil@Retrocrew Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Fin artikkel! De valge forøvrig en type fluesopp som powerup i Mario siden denne sopptypen gir hallusinasjoner og da spesielt følelsen av å vokse! Hele Mushroom Kingdom blir da et eneste stort ruseventyr spør du meg! Mine rareste spillopplevelser må ha vært på Amiga med Top banana, The Sentinel og Weird Dreams. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå