Gå til innhold

Komplett.no er useriøs


Anbefalte innlegg

Det store spørsmålet som trådstarter ikke sa noe om var; søkte han RETURRETT, eller sendte han den inn på service fordi han trodde det var noe galt med den.

 

Hvis han sendte den på service, så har han nok gått glipp av angreretten. Komplett.no kan ikke lastes for at folk ikke gjør visse undersøkelser før de skal ha produkter inn på service. Siden det er sånn den skjermen er, så har trådstarter i så fall driti hardt på leggen. Kanskje han få til en ordning med Komplett.no, iså fall bør han være fornøyd.

 

... men siden trådstarter ikke har svart på en stund nå, tror jeg egentlig at vi bare kan avskrive han ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner denne personen som har dette eller hadde dette Plasma "tven". De hadde gjort alt rett, har jo sendt inn flere ganger returer uten noe refs av komplett.no , men denne gangen gikk de helt hjæ***.

Kjenner godt til denne saken, og alt er gjort slikt det skulle, men komplett.no ser seg fra alt, og når jeg først fikk sett hvordan det sto til denne "tven" har ikkje jeg kjøpt noe lignende. Men dyre ting fra komplett.no skal jeg holde meg LANGT unna!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...