ØysteinI Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det store spørsmålet som trådstarter ikke sa noe om var; søkte han RETURRETT, eller sendte han den inn på service fordi han trodde det var noe galt med den. Hvis han sendte den på service, så har han nok gått glipp av angreretten. Komplett.no kan ikke lastes for at folk ikke gjør visse undersøkelser før de skal ha produkter inn på service. Siden det er sånn den skjermen er, så har trådstarter i så fall driti hardt på leggen. Kanskje han få til en ordning med Komplett.no, iså fall bør han være fornøyd. ... men siden trådstarter ikke har svart på en stund nå, tror jeg egentlig at vi bare kan avskrive han ... Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Kjenner denne personen som har dette eller hadde dette Plasma "tven". De hadde gjort alt rett, har jo sendt inn flere ganger returer uten noe refs av komplett.no , men denne gangen gikk de helt hjæ***. Kjenner godt til denne saken, og alt er gjort slikt det skulle, men komplett.no ser seg fra alt, og når jeg først fikk sett hvordan det sto til denne "tven" har ikkje jeg kjøpt noe lignende. Men dyre ting fra komplett.no skal jeg holde meg LANGT unna!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå