fiflamp Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hei! Er det noen som vet om noen psykologer som har tatt utdanningen sin i utlandet (utenfor norden)? Jeg ønsker veldig gjerne å snakke med en. Vet dere om en fra Australia hadde det vært helt topp(!), men andre land er også veldig ønskelig! :-) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg tror det blir svært vanskelig å få autorisasjon som klinisk psykolog i Norge med utdanning fra Australia. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg foreslår at du kontakter Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell, eller Psykologforeningen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Psykologforeningen henviser til SAFH på sine hjemmesider, så sistnevnte er nok your best bet. Lenke til kommentar
fiflamp Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg tror det blir svært vanskelig å få autorisasjon som klinisk psykolog i Norge med utdanning fra Australia. Nettopp derfor jeg spør:-) Jeg foreslår at du kontakter Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell, eller Psykologforeningen. Takk. Sendt mail, men tror jeg skal få ringt de:-) Lenke til kommentar
technicality Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Faktisk...så jobbet jeg med to... En fra statene og en fra russland... Lenke til kommentar
fiflamp Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Faktisk...så jobbet jeg med to... En fra statene og en fra russland... Wow! Da må det jo absolutt være mulig! Da jeg var i USA fikk jeg inntrykk av at det gikk ganske tregt der.. Også er det jo svindyrt! Og Russland? Det er ikke verst! Er det mulig å få noen navn? Hadde vært veldig interessert i å snakke med de:-) Lenke til kommentar
technicality Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Wow! Da må det jo absolutt være mulig! Da jeg var i USA fikk jeg inntrykk av at det gikk ganske tregt der.. Også er det jo svindyrt! Og Russland? Det er ikke verst! Er det mulig å få noen navn? Hadde vært veldig interessert i å snakke med de:-) Jeg kan høre med de om det er greit...som du sikkert forstår så er det ikke min plass og legge ut slikt på nettet Lenke til kommentar
fiflamp Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg kan høre med de om det er greit...som du sikkert forstår så er det ikke min plass og legge ut slikt på nettet Så absolutt! Herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå