Apocalyptoo Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Så jeg skal altså ta tatovering på underarmen, altså fra håndledet opp til albuen. Først av alt, er det vondt, i så fall hvor mye? Å hvor lenge tar det før det slutter å bli hovent, altså normalt? Har hørt 4 uker, stemmer det? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg har tatt en på ca 3*10cm i det området. Var forberedt på mye smerte, og ble positivt overrasket. Det gjør litt vondt, samtidig som det kiler. Det er vanskelig å komme med en nøyaktig tid på når det slutter å være sårt/hovent, siden det er en gradvis prosess. Tenkte ikke noe på tatoeringen etter et par uker, annet enn å smøre med solkrem da det var sommer. Er bare å ta den, om du vil. Er ikke så mye å tenke over, sett at du vil ha motivet på kroppen resten av livet Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 For min del var det ikke særlig ille. Minnet litt om kombinert svie og klyping. På samtlige av mine har hovenheten vært borte før selve huden har grodd. Bør smøres gjevnlig i ca. 4 uker. Tatovøren kommer med tips når det gjelder pleie. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Armen var vel det minst vonde stedet jeg har tatovert meg på, så jeg vil si en 3-4 på en skala fra 1-10. Jeg er often hoven i 1-2 dager etterpå bare. Du bør derimot smøre tatoveringen 1-3 ganger om dagen i 3-4 uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå