Blate Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Lurte på om noen har erfaring med mobiltelefoner i england. Skal flytte dit om en ukes tid for å studere. Med tanke på operatører er det noen som er å foretrekke, siden da jeg var i Australia var det bare vodafone som kunne garantere at sms ville bli mottatt i Norge. Dette er et absolutt must for meg når jeg skal velge operatør. Angående abonementer, så har jeg hatt skala hos telenor og har klart meg fint med dette. Etter det jeg har hørt så er mnd prisen endel høyere i UK enn i Norge(ihvertfall dyrere enn mitt skala) Så ville det da vært like greit å bare gå for kontant kort? Jeg håper jo på at jeg får meg et sosialt liv der borte, så forhåpentligvis blir det litt ringing på meg, men det blir uansett mye sms til gamle landet. Jeg må jo også kjøpe ny mobil pga den &%¤&¤#&¤ operatørsperren på min mobil. Noen forslag? Krav? Innebygd kamera hadde vært fett Setter pris på all hjelp Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Kan ikke hjelpe deg med abb.. har hørt et par godord om Orange da men.. Mobiltelefon kan jeg hjelpe deg med, kjøp Sony Ericson T610. Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 har hørt et par godord om Orange da men.. What...? Orange er det værste som finnes, hold deg unna dem. Jeg bruker o2 og T-Mobile. Liker o2 best, veldig greit å sette opp mail blandt annet. Bruker selv bare kontant-kort, det holder i allfall for meg som aldri ringer... Prisene er litt mer kompliserte her enn i Norge. SMS til norge funker knirkefritt. Voda funker nok greit det også. Isåfall bør du vurdere Sharp GX20, som er en klappmobil som ikke finnes i Norge, men knuser det meste av andre mobiler. Hvor i UK skal du bo da? Lenke til kommentar
Blate Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Gx-20 ser bra ut. Har ikke hørt noe om den før. Kan kanskje ha noe med at den som du sier ikke selges i norge :smile: Skal flytte til Sunderland like sør for Newcastle. Blir bra det. Vil takke for hjelpen jeg har fått så langt, tar gjerne imot flere råd og forslag. Lenke til kommentar
Veggen! Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Kan ikke hjelpe deg med abb.. har hørt et par godord om Orange da men.. Mobiltelefon kan jeg hjelpe deg med, kjøp Sony Ericson T610. Kanskje heller den eneste du har hørt om? Orange er svake! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå