Gå til innhold

[Løst] G35 eller G930


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Mitt game headsett er ødelagt så derfor tenkte jeg å skaffe et nytt ett. Valget ligger egentlig mellom logitec's G35 eller G930. G930 er jo trådløst, men jeg har hørt mikrofonen er dårlig. Jeg snakker mest med venner på skype så egentlig trenger jeg et headsett med bra mic.

 

Noen andre forslag hadde også vært supert!

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både G35 og G930 har ganske dårlig lyd iforhold til prisen. Veldig skarp lyd og bassen mangler dybde. Etter utrolig mye innstilling er de til å leve med, men det er andre headset som er MYE bedre. De er i tillegg veldig svette og tunge, og kabelen på G35 er stiv som søren og er nærmest umulig å utkveile.

 

Som du sier er mikrofonen noe jeg også sliter med. Dårlig på støydemping.

 

Anbefaler siberia v2.

Endret av Mammakamelen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har både G35 og G930. Eneste som er forskjellen er at den er trådløs eller ikke.

Micen er god men kunne vært bedre. Lyden finner jeg best med dem begge, er så digg å kunne få "tweake" litt på bassen og diskant.

Uansett, gå for Siberia v2, har hørt micen skal være ganske så god samt. lyden. Dessverre vil du ikke få simulert 7.1 da, noe som er litt kos å ha når man spiller fps.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har siberiaen usb? Hadde vært greit.

 

Det som er litt snålt er at andre steder leser jeg at logitecene har utrolig bra lyd. Noen inspill?

 

Jeg klager værtfall ikke over lyden, synes den er bra jeg. :)

 

 

Du kan kjøpe Siberia med en et sånnt lite USB lydkort ja. Enig i at lyden i Siberia V2 er bedre enn G35. Også er det 10x mer komfortabelt å ha på seg enn G35, som veier et halvt tonn.

 

Er enig der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Mye mer praktisk med USB syns nå jeg. Har det egentlig noen betydning?

 

USB er praktisk men har hørt at ved å kjøre minjack så vil man få enda bedre lyd.

Spesielt dersom man har et kjempe bra lydkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...