Gå til innhold

Da Justin Bieber kollapset på scenen i london (spm)

winmedi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Føler du deg truffet eller, siden du er på kanten til personangrep? :)

Folk kan gjøre hva pokker de vil. Det inkluderer meg. Jeg føler derfor for å kritisere folk for deres (tilsynelatende) dårlige valg.

Livet er akkurat passe til sånt. Jeg kritiserer ikke noen for deres musikksmak, men deres valg av å høre på Bieber frivillig. Det er to forskjellige ting.

Nei.

Lenke til kommentar

På noen sanger har han playback, men han mimer ikke han synger liksom med playbacken om du skjønner, siden det er mye dans i sangen så blir det ikke alltid like enkelt og synge perfekt og samtidig danse, derfor har han playback men ikke på de acoustice versionen, sånn er det med andre kjendiser også så dere trenger ikke å kritisere HAN for det ;)

Lenke til kommentar

Allerede på 80-tallet ble det brukt eksterne kilder med vokal for visse partier. Den gangen trolig mest fordi det var i heftigste laget å ta de mest ekstreme hylene kveld etter kveld. I dag kjøper ikke folk billett til en konsert for å høre på musikken. Det er koreografi og en helhetlig pakke, og ikke en bråte musikere som står pal og spiller sine låter. Dansing er krevende, og de fleste artister er ikke topptrente. Heck, jeg hørte på Milli Vanilli i går, flotte låter de representerte. Gutten kan synge mer enn bra nok. Likevel ikke noe jeg hører på da pop ikke passer min smak. Synes ikke de asiatiske greiene det ble linket til var særlig mye bedre, merkelig - kanskje det hjelper å ha bygd opp et "varemerke". ;)

Lenke til kommentar

På noen sanger har han playback, men han mimer ikke han synger liksom med playbacken om du skjønner, siden det er mye dans i sangen så blir det ikke alltid like enkelt og synge perfekt og samtidig danse, derfor har han playback men ikke på de acoustice versionen, sånn er det med andre kjendiser også så dere trenger ikke å kritisere HAN for det ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk synd på Justin Bieber. Hvordan "showbiz" ødelegger en flott ung person for å cahse inn store summer på det. Gutten er bare 19 år gammel og har et ekstremt stort press på seg. Hvis folk er sjalu på han for statusen hans og pengene hans er dette bare materiell lykke som man finner nesten helt øverst på maslows behovspyramide, tvilker på at så mange av stjernene som melkes av underholdningsbransjen i USA er noe særlig lykkelig med tanke på det normale livet man mister.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar

Lenge sidan sist eg har skreve her.. long time no see!

Så tema idag er det evige spørsmålastegnet; Justin Bieber... Here's the deal, han virka som en grei kar til tider, han skal vere snill kristen med ei søt lita kreftsjuk jente på arma, men i det neste kjeme han ut med raud mikke-mus sparkedress og forbannar kvar en kjæft som står utaffor hotellet. Eg ser at "fame goes to the head", men det er vell bære fordi skjeletta til One Direction ikkje har komt opp i dagen enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...