winmedi Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Justin Bieber hadde jo konsert i London for noen dager siden. Han kollapset under "beauty and a beat" Men musikken fortsatte jo og du hørte justin bieber synge. Synger egentlig justin bieber under konsertene sine eller bare mimer han? Video: http://www.youtube.com/watch?v=Ejux6CXxCfc Endret 9. mars 2013 av winmedi Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Om du hører Justin Bieber synge etter at han har kollapset, er det nok playback ja. Spørsmålet som følger er derfor; hvorfor hører du på Justin Bieber frivillig? 2 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Hører ikke på Justin Bieber. Det var et spm fordi VG postet det ut for ikke så lenge siden og jeg begynte å lure om han egentlig bare mimet. Selv om jeg ikke hører på justin bieber, men andre gjør det. Hvorfor er det galt å høre på han? Endret 9. mars 2013 av winmedi 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Om du hører Justin Bieber synge etter at han har kollapset, er det nok playback ja. Spørsmålet som følger er derfor; hvorfor hører du på Justin Bieber frivillig? Spar meg med det hatet ditt, la folk høre på hva de vil (ikke at ts hører på det) uten at folk skal komme å kritisere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Er nok mange som bare mimer, og det liker vi ikke. Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Det er playback. Justin Bieber synger, men bakgrunnstemmen er playback. Det brukes i deler der han synger og når han begynner å danse hører man sånn playback i bakgrunnen. Playback brukes i alle pop sanger selv om det er live konsert. Den eneste gangen man ikke bruker playback er når man har ekte bakgrunnsangere i bakgrunnen. Er eksempel er den Koreanske gruppen TVQX som bruker ekte bakgrunnsyngere. I starten av videoen ser du at de danser men du hører playback. Etter at dansen er ferdig ser du at de bruker ekte bakgrunnssyngere i bakgrunnen. Men Justin Bieber bruker ikke bakgrunnsyngere sikkert fordi sjefene hans prøver å tjene mest mulig penger. http://www.youtube.com/watch?v=lM-mI1SNij0 Men i Justin Bieber videoen kan man se det veldig tydelig at dette ikke er bakgrunnsplayback men real playback. Så svaret er ja. Justin Bieber synger ikke live. Med andre ord han har mye å lære av asiaterne når det gjelder live musikk. Nesten 90% av alle live konserter fra Amerikanske artister er playback. Selv til og med Beyonce bruker real playback. Norske artister har mer verdighet og selvrespekt så de bruker ikke playback når de synger live. Men norske artister tjener ikke penger så det er synd Endret 9. mars 2013 av Anvilycus Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Spar meg med det hatet ditt, la folk høre på hva de vil (ikke at ts hører på det) uten at folk skal komme å kritisere. Jeg har lov til å kritisere hvem jeg vil. Folk som støtter en kynisk musikkbransje som er ute etter å tjene mest mulig penger koste hva det koste vil, fortjener kritikk. 2 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Jeg har lov til å kritisere hvem jeg vil. Folk som støtter en kynisk musikkbransje som er ute etter å tjene mest mulig penger koste hva det koste vil, fortjener kritikk. Greit nok det. Du får lov til å kristisere hvem du vil, men ikke la det gå ut over andre som liker Justin Bieber. Spørsmålet som følger er derfor; hvorfor kommenterer du frivillig? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 men ikke la det gå ut over andre som liker Justin Bieber. Hva mener du? Tar folk skade av at jeg stiller spørsmål til deres musikksmak? Spørsmålet som følger er derfor; hvorfor kommenterer du frivillig? Fordi jeg liker å spre eder og galle i ny og ne. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hva mener du? Tar folk skade av at jeg stiller spørsmål til deres musikksmak? Fordi jeg liker å spre eder og galle i ny og ne. Alt du poster er jo trolling... 2 Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Men for å være helt ærlig. Unge tenåringsartister fra Asia lager bedre sanger enn Justin Bieber. Dere som bare hører på Justin Bieber går glipp av god engelsk musikk fra Asia ! Alle sangene er i engelsk. Im forbidden laget av Vietnamesisk artist fra Vietnam Love Story laget av en Artist fra Korea Mirror Mirror laget av en artist fra vietnam http://www.youtube.com/watch?v=f1tsaxx2oq4 Come Back to Me laget av en artist fra Korea Wedding Dress laget av en artist fra Korea 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 han mimer sikkert fordi han danser. han blir sikkert andpusten, og da er det ikke lett å synge Lenke til kommentar
eXalpha Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Og ønsker dere å høre på Asiatisk pop musikk uten å skjønne et eneste ord så er denne videoen for dere. Så lenge dere setter pris på rytmen og musikken så er det vel greit. http://www.youtube.com/watch?v=epcXTfZ0gxg Endret 9. mars 2013 av eXalpha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Jeg har lov til å kritisere hvem jeg vil. Folk som støtter en kynisk musikkbransje som er ute etter å tjene mest mulig penger koste hva det koste vil, fortjener kritikk. Så lenge folk er villig til å betale får de vel faen gjøre hva de vil? Slutt å se på alt med de super brillene dine og heller bare ta livet som det er med en lysere tone. Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Så lenge folk er villig til å betale får de vel faen gjøre hva de vil? Slutt å se på alt med de super brillene dine og heller bare ta livet som det er med en lysere tone. Fin instilling du har. Om en man kjøper sex fra en kvinne så kritiserer vi ikke dem heller. Fin instilling Om flere på forumet bare hadde vært mer positive. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Det her er da ikke et kolaps!! Media har lurt meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Fin instilling du har. Om en man kjøper sex fra en kvinne så kritiserer vi ikke dem heller. Fin instilling Om flere på forumet bare hadde vært mer positive. Livet er for kort til å sitte og kritisere på alt som er galt i verden, spesielt noe så individuelt som musikksmak. Nå aner jeg egentlig ikke om det er sarkasme du skriver eller ei. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Så lenge folk er villig til å betale får de vel faen gjøre hva de vil? Slutt å se på alt med de super brillene dine og heller bare ta livet som det er med en lysere tone. Føler du deg truffet eller, siden du er på kanten til personangrep? Folk kan gjøre hva pokker de vil. Det inkluderer meg. Jeg føler derfor for å kritisere folk for deres (tilsynelatende) dårlige valg. Livet er for kort til å sitte og kritisere på alt som er galt i verden Livet er akkurat passe til sånt. Jeg kritiserer ikke noen for deres musikksmak, men deres valg av å høre på Bieber frivillig. Det er to forskjellige ting. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Spørsmålet som følger er derfor; hvorfor hører du på Justin Bieber frivillig? Enten du tror det eller ei, jeg synes synd på folk som skal kritisere andres musikksmak. De må ha et vondt liv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Enten du tror det eller ei, jeg synes synd på folk som skal kritisere andres musikksmak. De må ha et vondt liv. Hadde Bieber laget musikk, ville jeg vært enig i kommentaren din. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå