Leif Erik Larsen Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hei! Jeg er på utkikk etter et program jeg kan bruke på jobb! Jeg jobber med telefon-salg, og vil gjerne ha et program, som jeg kan ha oversikt over kalender, en liten plass jeg kan skrive litt notater, registrere salg, og ha noen dokumenter, som manus, og oversikt over hva som skjer videre. Vet noen om et lignende program, eller noen som har noen tips, på hvordan jeg kan lage noe sånt? Hadde satt pris på svar, veldig fort! Trenger dette til mandag. Lenke til kommentar
R1ncewind Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 En google brukerkonto... da får du kalender... lagringsplass på nettet for å lagre dokumenter... (notater, reg salg og manus) Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Evernote: http://evernote.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå